19.8 C
Nicosia
Παρασκευή 3 Μάιος 2024 | 0:18

Black Friday: Τι συμβουλεύει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών

Συμβουλές για την ημέρα του Black Friday, δίνει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών.

Ο θεσμός του Black Friday ξεκίνησε τη δεκαετία του ’60 στις ΗΠΑ και αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη της εμπορικής περιόδου των Χριστουγέννων. Η Black Friday πραγματοποιείται την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Ο Σύνδεσμος συστήνει στους καταναλωτές να διενεργήσουν έρευνα αγοράς από τώρα.

«Εντοπίστε τα προϊόντα που πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και σημειώστε την τιμή τους, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να έχετε πραγματική εικόνα του ύψους των εκπτώσεων που θα ανακοινωθούν στην Black Friday. Σκοπός είναι να αγοράσετε εκείνα τα προϊόντα που τον υπόλοιπο χρόνο δεν προσφέρονται σε εκπτώσεις. Για τα άλλα προϊόντα θα υπάρξουν και άλλες ευκαιρίες», σημειώνει.

Ο Σύνδεσμος συστήνει επίσης να μην προβαίνουν οι καταναλωτές σε βιαστικές αγορές. «Αγοράστε αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Προϊόντα που πραγματικά δεν χρειάζεστε, μην τα αγοράσετε».

Επίσης, καλεί τους καταναλωτές, να μην αγοράσουν ένα προϊόν, απλά επειδή είναι σε προσφορά. «Μελετήστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις σας. Αναζητήστε κριτικές (reviews) για το προϊόν. Αξιολογήστε την τελική τιμή, όχι την έκπτωση», σημειώνει.

Επιπρόσθετα, καλεί τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο.

«Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο, όχι μόνο για πραγματοποίηση αγορών, αλλά και για να εντοπίσετε εναλλακτικά προϊόντα, κριτικές για το προϊόν που σας ενδιαφέρει, καθώς και την τιμή πώλησης του προϊόντος από άλλους προμηθευτές. Προσοχή σε προϊόντα με πολύ μεγάλες εκπτώσεις που δεν έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως, ακριβή στοιχεία της διεύθυνσης του πωλητή ή πλήρη περιγραφή των χαρακτηριστικών του προϊόντος».

Σημειώνει ακόμη ότι η τιμή δεν πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο. «Ιδιαίτερα αν σκοπεύετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν αξίας (πχ. κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή), είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την αξιοπιστία και την ποιότητα εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου πωλητή. Ρωτήστε άλλους καταναλωτές για τις εμπειρίες τους, όπως για παράδειγμα η ανταπόκριση του πωλητή σε θέματα εγγυήσεων και η εξυπηρέτηση μετά την πώληση».

Καλούνται ακόμη οι καταναλωτές να καθορίσουν τον προϋπολογισμό από πριν και να ενημερωθούν για την πολιτική επιστροφών του καταστήματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Προβλήματα στη νότια Αγγλία από καταιγίδα με κεραυνούς

Νύχτα βαριάς και πολύ σφοδρής βροχόπτωσης που συνοδεύτηκε από πολλούς κεραυνούς ήταν η χθεσινή στη νότια Αγγλία, με αποτέλεσμα την πρόκληση μιας σειράς προβλημάτων. Μεταξύ...

Νονός βίαζε το βαφτιστήρι του επί 3 χρόνια στο Ηράκλειο – Σε σοκ οι γονείς του θύματος

Μία πολύ σοβαρή καταγγελία που έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία της Κρήτης, βλέπει το φως της δημοσιότητας. Ένας 18χρονος κατήγγειλε τον νονό του ότι τον...

Κυρώσεις της Τεχεράνης σε ΗΠΑ και Βρετανία

Το Ιράν ανακοίνωσε κυρώσεις σε βάρος προσώπων και οντοτήτων σε ΗΠΑ και Βρετανία για την υποστήριξή τους προς το Ισραήλ στον πόλεμο με τη...

Οι δυνατότητες που έχουν τα σκυλιά Κ-9 παρουσιάστηκαν στις Κεντρικές Φυλακές

Με αφορμή την αποφοίτηση των νέων δεσμοφυλάκων-χειριστών ειδικά εκπαιδευμένων σκυλιών (Κ-9), παρουσιάστηκε το προηγούμενο Σάββατο η δράση και οι δυνατότητες που έχουν τα συγκεκριμένα...

Θεσσαλονίκη: Διαπληκτίστηκαν και τον χτύπησε με σιδηρολοστό στο κεφάλι

Άγριος καυγάς μεταξύ δύο ατόμων συνέβη στην περιοχή των Σαράντα Εκκλησιών, στην Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Μεγάλης Τρίτης και συγκεκριμένα...

Ανακοίνωσε πακέτο στήριξης 1 δισ. στον Λίβανο η Πρόεδρος της Κομισιόν

«Ο Λίβανος και ο λαός του μπορούν να υπολογίζουν στη διαρκή στήριξη της ΕΕ. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαι στην ευχάριστη...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!