17.9 C
Nicosia
Παρασκευή 19 Απρίλιος 2024 | 23:16

Black Friday: Τι συμβουλεύει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών

Συμβουλές για την ημέρα του Black Friday, δίνει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών.

Ο θεσμός του Black Friday ξεκίνησε τη δεκαετία του ’60 στις ΗΠΑ και αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη της εμπορικής περιόδου των Χριστουγέννων. Η Black Friday πραγματοποιείται την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου.

Ο Σύνδεσμος συστήνει στους καταναλωτές να διενεργήσουν έρευνα αγοράς από τώρα.

«Εντοπίστε τα προϊόντα που πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και σημειώστε την τιμή τους, ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να έχετε πραγματική εικόνα του ύψους των εκπτώσεων που θα ανακοινωθούν στην Black Friday. Σκοπός είναι να αγοράσετε εκείνα τα προϊόντα που τον υπόλοιπο χρόνο δεν προσφέρονται σε εκπτώσεις. Για τα άλλα προϊόντα θα υπάρξουν και άλλες ευκαιρίες», σημειώνει.

Ο Σύνδεσμος συστήνει επίσης να μην προβαίνουν οι καταναλωτές σε βιαστικές αγορές. «Αγοράστε αυτά που πραγματικά χρειάζεστε. Προϊόντα που πραγματικά δεν χρειάζεστε, μην τα αγοράσετε».

Επίσης, καλεί τους καταναλωτές, να μην αγοράσουν ένα προϊόν, απλά επειδή είναι σε προσφορά. «Μελετήστε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που σας ενδιαφέρει, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις σας. Αναζητήστε κριτικές (reviews) για το προϊόν. Αξιολογήστε την τελική τιμή, όχι την έκπτωση», σημειώνει.

Επιπρόσθετα, καλεί τους καταναλωτές να αξιοποιήσουν το διαδίκτυο.

«Χρησιμοποιήστε το διαδίκτυο, όχι μόνο για πραγματοποίηση αγορών, αλλά και για να εντοπίσετε εναλλακτικά προϊόντα, κριτικές για το προϊόν που σας ενδιαφέρει, καθώς και την τιμή πώλησης του προϊόντος από άλλους προμηθευτές. Προσοχή σε προϊόντα με πολύ μεγάλες εκπτώσεις που δεν έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως, ακριβή στοιχεία της διεύθυνσης του πωλητή ή πλήρη περιγραφή των χαρακτηριστικών του προϊόντος».

Σημειώνει ακόμη ότι η τιμή δεν πρέπει να είναι το μόνο κριτήριο. «Ιδιαίτερα αν σκοπεύετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν αξίας (πχ. κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή), είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την αξιοπιστία και την ποιότητα εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου πωλητή. Ρωτήστε άλλους καταναλωτές για τις εμπειρίες τους, όπως για παράδειγμα η ανταπόκριση του πωλητή σε θέματα εγγυήσεων και η εξυπηρέτηση μετά την πώληση».

Καλούνται ακόμη οι καταναλωτές να καθορίσουν τον προϋπολογισμό από πριν και να ενημερωθούν για την πολιτική επιστροφών του καταστήματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Ζημιές την Παρασκευή στο ΧΑΚ που εβδομαδιαία έχασε 0.94%

Ζημιές κατέγραψε στη σημερινή τελευταία χρηματιστηριακή συνάντηση της εβδομάδας, το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου, καταγράφοντας και σε εβδομαδιαία βάση απώλειες σε ποσοστό 0,94% ή 1,37...

Άνοιξε τις πύλες της η Travel Expo Cyprus με 45 εκθέτες- Αισιόδοξα μηνύματα για τον τουρισμό

Την αισιοδοξία του ότι παρά τις γεωπολιτικές προκλήσεις στην περιοχή οι επιδόσεις στις τουριστικές αφίξεις φέτος θα ανέλθουν στα αντίστοιχα επίπεδα με την περσινή...

Η απόβαση στον Κόλπο των Χοίρων το1961

Αποτυχημένη εισβολή, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Απριλίου 1961 στον Κόλπο των Χοίρων (Bahia de los Cochinos), στις νοτιοδυτικές ακτές της Κούβας, από περίπου 1.500 εξόριστους κουβανούς...

Σουηδία: Επίθεση δέχτηκαν τρεις ηλικιωμένες γυναίκες – Η αστυνομία πυροβόλησε έναν άνδρα για το περιστατικό

Επίθεση δέχτηκαν τρεις ηλικιωμένες γυναίκες στην πόλη Βεστερός της Σουηδίας, με την αστυνομία να ανοίγει πυρ σε βάρος ενός άνδρα που σχετίζεται με το περιστατικό. Στο...

Νάπολη: Πλοίο προσέκρουσε στο λιμάνι – 30 ελαφρά τραυματίες, σε σοβαρότερη κατάσταση μία γυναίκα

Σε προβλήτα στο λιμάνι της Νάπολης, στην Ιταλία, προσέκρουσε φέρι μποτ προερχόμενο από νησί του Κάπρι, σήμερα, Παρασκευή, το μεσημέρι. Βάσει των έως τώρα πληροφοριών, περίπου 30...

Λαβρόφ: Η Ρωσία είναι έτοιμη για συνομιλίες στην Ουκρανία, αλλά όχι με τον Ζελένσκι

Το μήνυμα της Ρωσίας ότι είναι έτοιμη να προχωρήσει σε συνομιλίες με την Ουκρανία αλλά όχι με τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι, καθώς δεν θα οδηγούσαν πουθενά, δήλωσε ο Ρώσος...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!