15 C
Nicosia
Τρίτη 23 Απρίλιος 2024 | 10:56

Κέντρο Τηλεξυπηρέτησης για Covid-19 λειτούργησε το κράτος

Σε λειτουργία Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης (ΚΤΕ) για ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών για θέματα που σχετίζονται με τον Covid19, προχώρησε η κυβέρνηση.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πολιτών, και ειδικότερα υπό τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει σήμερα η κυπριακή κοινωνία, το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής ανακοινώνει τη λειτουργία Κέντρου Τηλεξυπηρέτησης (ΚΤΕ) για ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών για θέματα που σχετίζονται με τον Covid19 και άπτονται των αρμοδιοτήτων του συνόλου της Κυβέρνησης.

Σκοπός του ΚΤΕ είναι να προσφέρει στο κοινό άμεση, έγκυρη και σφαιρική πληροφόρηση – γενικής φύσεως – αναφορικά στα μέτρα για διαχείριση της πανδημίας Covid19 (περιοριστικά μέτρα, διατάγματα, προγράμματα στήριξης, ταξιδιωτικές οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές, υγειονομικά πρωτόκολλα για εργασιακούς χώρους κ.α.). Διευκρινίζεται ότι η χρήση  του ΚΤΕ από το κοινό περιορίζεται  σε θέματα σχετικά με  την πανδημία.

Η εν λόγω υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες από τις 08:00πμ μέχρι και τις 20:00μμ, Δευτέρα με Κυριακή, ως ακολούθως:

  • Από κυπριακό αριθμό: 1474
  • Από αριθμό εξωτερικού: +357 22 285757
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Σε περίπτωση που χρειάζονται επιπρόσθετες διευκρινήσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες, θα τυγχάνουν διαχείρισης εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!