22.2 C
Nicosia
Τρίτη 7 Μάιος 2024 | 21:39

Επιστολή στον ΓΔ Υπουργείου Εμπορίου από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών για καταγγελίες

Επιστολή στον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας απέστειλε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών σχετικά με τη διερεύνηση δύο τουλάχιστον, όπως αναφέρει, καταγγελιών που έγιναν τον Μάιο του 2020, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών.

Σύμφωνα με την επιστολή, η οποία δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, αναφέρεται ότι σε απάντηση της επιστολής του Συνδέσμου στις πιο πάνω καταγγελίες, στις 15 Ιουνίου 2020 «απαντήσετε ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου ενώ στις 12 Ιουλίου 2021, δεκατρείς μήνες μετά την πιο πάνω απάντησή σας, επειδή ο Σύνδεσμος δεν είχε οποιαδήποτε πληροφόρηση, απέστειλε επιστολή για υπενθύμιση,  διαμαρτυρόμενος για την μη ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του».

«Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021, δεκαεφτά μήνες μετά τις καταγγελίες του Συνδέσμου, μας απαντήσετε και πάλι ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου. Έχοντας υπόψη τα πιο πάνω και τη σοβαρότητα των καταγγελιών του Συνδέσμου, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών δεν αποδέχεται τη διαβεβαίωσή σας ότι αντιμετωπίζετε τις καταγγελίες του με πάσα σοβαρότητα. Η ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το αργότερο σε δυο μήνες και όχι δεκαεφτά μήνες μετά να μας απαντάτε ότι συνεχίζεται η διερεύνησή τους», προστίθεται.

«Κατά την εκτίμηση του Συνδέσμου, δυο είναι οι πιθανοί λόγοι της μη ολοκλήρωσης της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου.  Ο ένας μπορεί να αποδοθεί σε ανεπάρκεια της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή να ολοκληρώσει τη διερεύνηση και ο άλλος να οφείλεται σε διάφορους άλλους λόγους εκτός των συμφερόντων των καταναλωτών, που εμποδίζουν την ολοκλήρωση της διερεύνησης», αναφέρεται.

Καταλήγοντας στην επιστολή, ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι «όποιοι και να είναι οι λόγοι που μέχρι σήμερα η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή δεν ολοκλήρωσε τη διερεύνηση των καταγγελιών, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, δυστυχώς, καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα. Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, τουλάχιστο στο θέμα των καταγγελιών του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, δεν ενήργησε για την αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών όπως έχει νομική υποχρέωση να κάνει και είναι εξάλλου και ο σκοπός της ύπαρξής της».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Τέξας: «Πες αντίο στον μπαμπά στην κάμερα», είπε στον 3χρονο γιο της, τον σκότωσε και αυτοκτόνησε

Οι αρχές συνέταξαν ένα χρονοδιάγραμμα των τελευταίων ωρών της ζωής μιας γυναίκας από το Τέξας προτού πυροβολήσει τον 3χρονος γιο της και στη συνέχεια...

Ρωσία: Ορκίστηκε για την 5η θητεία του ο Πούτιν

Για μία νέα εξαετή θητεία στην προεδρία της Ρωσίας ορκίστηκε ο Βλαντίμιρ Πούτιν. Την τελετή της ορκωμοσίας μποϊκόταραν οι ΗΠΑ και πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής...

Λάρισα: 41χρονος σε αμόκ μαχαίρωσε τον αδερφό του, τραυμάτισε φίλο του και ένα βρέφος 10 μηνών

Προφυλακιστέος κρίθηκε ένας 41χρονος άνδρας που το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής μαχαίρωσε τον αδερφό του και τραυμάτισε έναν 43χρονο, καθώς και ένα βρέφος 10...

Ισραηλινή επιχείρηση στη Ράφα: Τι συμβαίνει και τι σημαίνει σε 5 ερωτήσεις – απαντήσεις

Δραματικές είναι οι εξελίξεις στη Λωρίδα της Γάζας. Ο ισραηλινός στρατός ανέλαβε τον «επιχειρησιακό έλεγχο» του περάσματος της Ράφα, στο νότιο άκρο του παλαιστινιακού...

Νότια Αφρική: Τέσσερις νεκροί, δεκάδες παγιδευμένοι εξαιτίας κατάρρευσης κτιρίου

Τέσσερις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν κατέρρευσε χθες Δευτέρα κτίριο υπό ανέγερση στην Τζορτζ, στις ακτές της Νότιας Αφρικής, ενώ άλλοι κάπου πενήντα...

Ισραήλ: Ο στρατός ελέγχει το πέρασμα της Ράφα – Στον «αέρα» η ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα

Οι Ισραηλινές Ένοπλες Δυνάμεις (IDF) έχουν θέσει υπό τον έλεγχό τους την παλαιστινιακή πλευρά του περάσματος της Ράφα μεταξύ της Γάζας και της Αιγύπτου,...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!