18.9 C
Nicosia
Σάββατο 27 Απρίλιος 2024 | 2:33

Επιστολή στον ΓΔ Υπουργείου Εμπορίου από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών για καταγγελίες

Επιστολή στον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας απέστειλε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών σχετικά με τη διερεύνηση δύο τουλάχιστον, όπως αναφέρει, καταγγελιών που έγιναν τον Μάιο του 2020, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών.

Σύμφωνα με την επιστολή, η οποία δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, αναφέρεται ότι σε απάντηση της επιστολής του Συνδέσμου στις πιο πάνω καταγγελίες, στις 15 Ιουνίου 2020 «απαντήσετε ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου ενώ στις 12 Ιουλίου 2021, δεκατρείς μήνες μετά την πιο πάνω απάντησή σας, επειδή ο Σύνδεσμος δεν είχε οποιαδήποτε πληροφόρηση, απέστειλε επιστολή για υπενθύμιση,  διαμαρτυρόμενος για την μη ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του».

«Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021, δεκαεφτά μήνες μετά τις καταγγελίες του Συνδέσμου, μας απαντήσετε και πάλι ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου. Έχοντας υπόψη τα πιο πάνω και τη σοβαρότητα των καταγγελιών του Συνδέσμου, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών δεν αποδέχεται τη διαβεβαίωσή σας ότι αντιμετωπίζετε τις καταγγελίες του με πάσα σοβαρότητα. Η ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το αργότερο σε δυο μήνες και όχι δεκαεφτά μήνες μετά να μας απαντάτε ότι συνεχίζεται η διερεύνησή τους», προστίθεται.

«Κατά την εκτίμηση του Συνδέσμου, δυο είναι οι πιθανοί λόγοι της μη ολοκλήρωσης της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου.  Ο ένας μπορεί να αποδοθεί σε ανεπάρκεια της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή να ολοκληρώσει τη διερεύνηση και ο άλλος να οφείλεται σε διάφορους άλλους λόγους εκτός των συμφερόντων των καταναλωτών, που εμποδίζουν την ολοκλήρωση της διερεύνησης», αναφέρεται.

Καταλήγοντας στην επιστολή, ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι «όποιοι και να είναι οι λόγοι που μέχρι σήμερα η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή δεν ολοκλήρωσε τη διερεύνηση των καταγγελιών, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, δυστυχώς, καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα. Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, τουλάχιστο στο θέμα των καταγγελιών του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, δεν ενήργησε για την αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών όπως έχει νομική υποχρέωση να κάνει και είναι εξάλλου και ο σκοπός της ύπαρξής της».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Η αντίδραση Ελεγκτή στην αίτηση Εισαγγελίας για παύση του

Με ευθείες βολές κατά της Γενικής Εισαγγελίας, αντέδρασε ο Γενικός Ελεγκτής, Οδυσσέας Μιχαηλίδης, αμέσως μετά την καταχώρηση της αίτησης για παύση του στο Ανώτατο...

Αυτό είναι το ψηφοδέλτιο των ευρωεκλογών

Σε ρυθμούς εκλογών μπήκε από σήμερα το κυβερνητικό τυπογραφείο για να τυπώσει τα ψηφοδέλτια για τις Ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου του 2024, μετά την...

Βραζιλία: Μεγάλη πυρκαγιά σε ξενώνα στο Πόρτο Αλέγκρε- Τουλάχιστον 10 νεκροί

Μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε τα ξημερώματα σε έναν ξενώνα στην πόλη Πόρτο Αλέγκρε της Βραζιλίας, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 10 άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους...

Εκκενώνουν νοσοκομεία στο Κίεβο υπό τον φόβο ρωσικών επιδρομών

Σε έκτακτη εκκένωση δύο Νοσοκομείων προχώρησε το Κίεβο, συμπεριλαμβανομένου ενός νοσοκομείου παίδων, υπό τον φόβο ρωσικών επιδρομών σε αυτές τις εγκαταστάσεις. «Υπήρχε προαναγγελία για μια...

Στις 19 Ιουνίου θα δικαστούν οι 11 «Σπαρτιατες»

Για τις 19 Ιουνίου προσδιορίστηκε η δίκη των 11 βουλευτών του κόμματος «Σπαρτιάτες» για εξαπάτηση εκλογέων. Οι βουλευτές θα καθίσουν στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου...

Βρετανία: Άρχισαν «προετοιμασία» της κηδείας του βασιλιά Καρόλου

Το Παλάτι του Μπάκιγχαμ ξεκίνησε την επιχείρηση «Menai Bridge» (Γέφυρα Μενάι), που με βάση το βασιλικό πρωτόκολλο είναι η κωδική ονομασία για τις προετοιμασίας...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!