Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

33.8 C
Nicosia
Παρασκευή 23 Μαΐου 2025 | 15:04

Επιστολή στον ΓΔ Υπουργείου Εμπορίου από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών για καταγγελίες

Επιστολή στον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας απέστειλε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών σχετικά με τη διερεύνηση δύο τουλάχιστον, όπως αναφέρει, καταγγελιών που έγιναν τον Μάιο του 2020, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών.

Σύμφωνα με την επιστολή, η οποία δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, αναφέρεται ότι σε απάντηση της επιστολής του Συνδέσμου στις πιο πάνω καταγγελίες, στις 15 Ιουνίου 2020 «απαντήσετε ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου ενώ στις 12 Ιουλίου 2021, δεκατρείς μήνες μετά την πιο πάνω απάντησή σας, επειδή ο Σύνδεσμος δεν είχε οποιαδήποτε πληροφόρηση, απέστειλε επιστολή για υπενθύμιση,  διαμαρτυρόμενος για την μη ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του».

«Στις 2 Σεπτεμβρίου 2021, δεκαεφτά μήνες μετά τις καταγγελίες του Συνδέσμου, μας απαντήσετε και πάλι ότι η Υπηρεσία διαβεβαιώνει τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών ότι εξετάζει με πάσα σοβαρότητα τις καταγγελίες του Συνδέσμου. Έχοντας υπόψη τα πιο πάνω και τη σοβαρότητα των καταγγελιών του Συνδέσμου, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών δεν αποδέχεται τη διαβεβαίωσή σας ότι αντιμετωπίζετε τις καταγγελίες του με πάσα σοβαρότητα. Η ολοκλήρωση της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου θα έπρεπε να ολοκληρωθεί το αργότερο σε δυο μήνες και όχι δεκαεφτά μήνες μετά να μας απαντάτε ότι συνεχίζεται η διερεύνησή τους», προστίθεται.

«Κατά την εκτίμηση του Συνδέσμου, δυο είναι οι πιθανοί λόγοι της μη ολοκλήρωσης της διερεύνησης των καταγγελιών του Συνδέσμου.  Ο ένας μπορεί να αποδοθεί σε ανεπάρκεια της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή να ολοκληρώσει τη διερεύνηση και ο άλλος να οφείλεται σε διάφορους άλλους λόγους εκτός των συμφερόντων των καταναλωτών, που εμποδίζουν την ολοκλήρωση της διερεύνησης», αναφέρεται.

Καταλήγοντας στην επιστολή, ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι «όποιοι και να είναι οι λόγοι που μέχρι σήμερα η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή δεν ολοκλήρωσε τη διερεύνηση των καταγγελιών, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, δυστυχώς, καταλήγει στο ίδιο συμπέρασμα. Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, τουλάχιστο στο θέμα των καταγγελιών του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, δεν ενήργησε για την αποτελεσματική προστασία των καταναλωτών όπως έχει νομική υποχρέωση να κάνει και είναι εξάλλου και ο σκοπός της ύπαρξής της».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΚΥΠΡΟΣΔΙΑΦΟΡΑΕπιστολή στον ΓΔ Υπουργείου Εμπορίου από Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών για καταγγελίες