26.2 C
Nicosia
Σάββατο 11 Μάιος 2024 | 15:39

Η επιτυχημένη καμπάνια ΕΟΤ- AEGEAN για το 2020 και οι στόχοι 2021

Ο ΕΟΤ συνεχίζει για 4η χρονιά το επιτυχημένο πρόγραμμα συνδιαφήμισης, σε συνεργασία με την AEGEAN, προβάλλοντας τη χώρα μας σε τουριστικές αγορές της Ευρώπης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Η καμπάνια, που ανέπτυξε η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy με τίτλο «Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός», “έτρεξε” το δεύτερο εξάμηνο του 2020 σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα, κατέγραψε 40 εκατομμύρια θεάσεις και 3,5 εκατομμύρια προβολές βίντεο, με το 34% των επισκεπτών που έκαναν κράτηση μέσω της καμπάνιας, να παραμένει στη χώρα μας περισσότερες από 12 ημέρες.

Λίγα λόγια για την καμπάνια “Greece. More than a Destination”

Με στόχο τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού τη δύσκολη χρονιά του 2020 και στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΕΟΤ για τον εμπλουτισμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη προορισμών city break, η κοινή καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της AEGEAN, προβάλλει την Ελλάδα ως τη χώρα που είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας απλός προορισμός διακοπών.

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, σταμάτα για μια στιγμή» προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ. «Μη σκεφτείς ένα μέρος, σκέψου το συναίσθημα στο οποίο θα ήθελες να ταξιδέψεις».

42’’ δευτερόλεπτα Ελλάδας και Συναισθημάτων. Ευφορία. Χαρά. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Θαυμασμός.

Η πρωτοποριακή διαφημιστική εκστρατεία «έτρεξε» σε 11 ευρωπαϊκές αγορές-στόχους, μεταβάλλοντας καθημερινά τη συχνότητα προβολής σε κάθε χώρα, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το πιο αποτελεσματικό «country mix» (μείγμα χωρών). Παράλληλα, προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, τόσο στα social media της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, όσο και στις οθόνες και την ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream εντός των αεροσκαφών.

Αποτελέσματα καμπάνιας “Greece. More than a Destination”

40.000.000 θεάσεις (impressions)
3.500.000 προβολές (video views)
32% των αεροπορικών κρατήσεων έγινε σε διάστημα 0-7 ημερών πριν την πτήση και 16% μεταξύ 8-14 ημερών πριν την πτήση (κρατήσεις last minute)
34% αυτών που έκλεισαν εισιτήριο, έμειναν στην Ελλάδα περισσότερες από 12 ημέρες και 22% από 8-14 ημέρε
Οι περισσότερες αναζητήσεις για την Ελλάδα, έγιναν από το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και τη Βιέννη.
Οι χρήστες είδαν την καμπάνια, κυρίως από τα κινητά τους, όμως επέλεξαν να κάνουν κράτηση από το desktop.
Δείτε το βίντεο «Greece. More than a destination» εδώ:

Ελληνικό: https://www.youtube.com/watch?v=Kw017cfRPAs

Αγγλικό: https://youtu.be/RslXUSIA3hs

Οι στόχοι για το 2021

H στενή συνεργασία του ΕΟΤ και της AEGEAN συνεχίζεται και φέτος, με στόχο την προβολή της χώρας μας σε ξένες αγορές, όπου η ανάγκη επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.

Συγκεκριμένα, η νέα καμπάνια συνδιαφήμισης θα επικεντρωθεί στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς επίσης και στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους όταν βρίσκονται στη χώρα μας. Θα προβληθεί σε 10 χώρες, μέσω online καναλιών, που θα στοχεύουν αποκλειστικά σε όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε εξέλιξη βρίσκεται στοχευμένη καμπάνια του ΕΟΤ στις διεθνείς αγορές για τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Σάμο, Λέσβο, Χίο), καθώς και την Κω και τη Λέρο. Την καμπάνια προωθεί και η AEGEAN από την αρχή της χρονιάς στον εταιρικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχευση κοινά εξωτερικού, συνεισφέροντας κατ’ αυτόν τον τρόπο αφιλοκερδώς στην προσπάθεια προβολής των νησιών, που έχουν σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Με οδηγίες του Μητροπολίτη Ησαΐα καταβλήθηκαν οι μισθοί στους τρεις εν αργία μοναχούς

Με οδηγίες του Μητροπολίτη Ταμασού και Ορεινής Ησαΐα καταβλήθηκαν οι μισθοί στους τρεις εν αργία μοναχούς Αρχιμανδρίτη Νεκτάριο Γεωργίου, Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Οσίου...

Στο Eurogroup και ECOFIN ο Κεραυνός

Ο Υπουργός Οικονομικών Μάκης Κεραυνός μεταβαίνει την Δευτέρα, 13 Μαΐου στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες του Eurogroup και του Συμβουλίου Οικονομικών και...

‘Εφτασε το πλοίο Sagamore με ανθρωπιστική βοήθεια από τη Λάρνακα στη Γάζα

Το εμπορικό φορτηγό πλοίο Sagamore, το οποίο είχε αναχωρήσει από το λιμάνι Λάρνακας φορτωμένο με ανθρωπιστική βοήθεια, έφτασε ανοιχτά των ακτών της Ασντόντ (18...

Scope: Στο 2,8% η ανάπτυξη φέτος, στο 3% το 2025 για την Κύπρο

Ο γερμανικός οίκος αξιολόγησης, Scope, ολοκλήρωσε την περιοδική ανασκόπηση της κυπριακής οικονομίας, χωρίς ωστόσο να εκδώσει πράξη αξιολόγησης, θεωρώντας ότι δεν σημειώθηκε σημαντική αλλαγή...

Η EBU απέκλεισε τη συμμετοχή της Ολλανδίας από τον τελικό της Γιουροβίζιον

Με τη συμμετοχή 25 χωρών θα διεξαχθεί ο αποψινός τελικός του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Γιουροβίζιον στο Μάλμε της Σουηδίας, μετά τη σημερινή απόφαση...

Αντωνίου: Στηρίζουμε την προσπάθεια Ολγκίν στο κυπριακό

H ελληνοκυπριακή πλευρά, στηρίζει την προσπάθεια της απεσταλμένης του ΓΓ του ΟΗΕ, Μαρία Ανχελα Ολγκίν Κουεγιάρ για εξεύρεση κοινού εδάφους για επανέναρξη απευθείας διαπραγματεύσεων,...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!