17.9 C
Nicosia
Τρίτη 16 Απρίλιος 2024 | 23:33

Νέο white paper από την Ogilvy Greece

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ταχύτατη ανάπτυξη εύχρηστων εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από αυτήν, συμβάλλει ολοένα και περισσότερο στην ενσωμάτωση της τάσης αυτής στην καθημερινότητά μας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται σημεία που χρήζουν συζήτησης και αυστηρότερων πλαισίων, ειδικότερο στον χώρο της διαφήμισης.

Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε ‘μάρτυρες’ μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που μας παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για εντυπωσιακά πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.

Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε επιτυχημένα case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, εκτενή ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.

Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

DBRS: Αναμένεται επιδείνωση στα ΜΕΔ ορισμένων ευρωπαϊκών τραπεζών

Κάποια επιδείνωση του δείκτη μη εξυπηρετούμενων δανείων (ΜΕΔ) σε ορισμένες ευρωπαϊκές τράπεζες, ιδιαίτερα σε σχέση με ορισμένους τομείς που δέχονται πιέσεις, όπως τα εμπορικά...

Απορρίφθηκε έφεση ενάντια στην Τρ. Κύπρου και την ΚΤΚ για αγορά αξιογράφων

Το Εφετείο απέρριψε έφεση σε απόφαση του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας για αγωγή ενάντια στην Τράπεζα Κύπρου και την Κεντρική Τράπεζα σε σχέση με την...

Πάφος: Στις 6.359 οι νέες εγγραφές στον εκλογικό κατάλογο

Οι νέες εγγραφές στον εκλογικό κατάλογο για την επαρχία Πάφου ήταν συνολικά 6.359 ανέφερε ο Αναπληρωτής Έπαρχος Πάφου και Έφορος Εκλογών της Εκλογικής Περιφέρειας...

ΥΠΟΙΚ: Καθοδήγηση Κομισιόν για ορθή εφαρμογή περιοριστικών μέτρων κατά Ρωσίας

Καθοδήγηση, για την ορθή εφαρμογή του νέου άρθρου 5ιη (5r) του Κανονισμού 833/2014 της 12ης δέσμης περιοριστικών μέτρων, σε νομικά πρόσωπα, οντότητες και φορείς με...

Λεμεσός: Διασώθηκαν ενώ το σκάφος τους βυθιζόταν

Δύο άτομα που επέβαιναν σε μικρό σκάφος που βυθιζόταν στον κόλπο της Λεμεσού, διασώθηκαν από μέλη της Λιμενικής και Ναυτικής Αστυνομίας. Σε ανακοίνωση του ΚΣΕΔ...

Πτώση παρουσίασε την Τρίτη το Χρηματιστήριο

Πτώση παρουσίασε την Τρίτη το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου, λόγω του αρνητικού κλίματος που επικράτησε στις διεθνείς αγορές, εν μέσω ανησυχιών για τις γεωπολιτικές εξελίξεις....

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!