22.8 C
Nicosia
Πέμπτη 28 Μάρτιος 2024 | 18:46

Νέο white paper από την Ogilvy Greece

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ταχύτατη ανάπτυξη εύχρηστων εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από αυτήν, συμβάλλει ολοένα και περισσότερο στην ενσωμάτωση της τάσης αυτής στην καθημερινότητά μας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται σημεία που χρήζουν συζήτησης και αυστηρότερων πλαισίων, ειδικότερο στον χώρο της διαφήμισης.

Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε ‘μάρτυρες’ μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που μας παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για εντυπωσιακά πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.

Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε επιτυχημένα case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, εκτενή ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.

Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Έρευνα: Απογοήτευση και θυμός των πολιτών στην Ελλάδα

Σαφές κοινωνικό υπόβαθρο έχει το άκρως τεταμένο πολιτικό σκηνικό καθώς όπως δείχνουν οι ποιοτικές μετρήσεις τα συναισθήματα των πολιτών δεν είναι καθόλου χαρωπά. Το ΙΝ...

Πότε διαλύεται πιο εύκολα ένας γάμος;

Ο γάμος και η ηλικία των ατόμων κατά τον γάμο έχουν σημαντική επίδραση στην ποιότητα της σχέσης και τη διάρκειά της, σύμφωνα με επιστημονικές...

Αντί για κούρεμα, κατέληξε να κοιμάται… 3 ώρες

Ένας καλόκαρδος κουρέας δημοσίευσε ένα viral βίντεο στο TikTok με το πώς αυτός και οι συνάδελφοί του άφησαν έναν εξαντλημένο πελάτη τους να κοιμηθεί...

Ποσό €551,8 εκ., έχει συμψηφιστεί από την Κυβέρνηση μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2024

Ποσά ύψους €551,8 εκατομμυρίων, έχει συμψηφιστεί από την Κυβέρνηση για την περίοδο από την έναρξη της διαδικασίας συμψηφισμού οφειλών (Νοέμβριο 2013) μέχρι το τέλος...

ΤΙΤΑΝ: Ρεκόρ κερδοφορίας για τρίτο συνεχόμενο έτος

Ο ΤΙΤΑΝ δημοσίευσε την Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2023, η οποία παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του σε...

Η 1η Απριλίου 1955: Βαρύτατες οι ευθύνες πολιτικών  αλλά και πολιτών

Του Ξενή Χ. Ξενοφώντος* Μέσα σε πρωτοφανες κλίμα  πολεμικών συγκρούσεων  στον ταραγμένο πλανήτη και με  το χρονίζον Κυπριακό  Ζήτημα να παραμένει άλυτο,  ο  Κυπριακός  Ελληνισμός...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!