10.8 C
Nicosia
Παρασκευή 1 Δεκέμβριος 2023 | 5:17

Νέο white paper από την Ogilvy Greece

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ταχύτατη ανάπτυξη εύχρηστων εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από αυτήν, συμβάλλει ολοένα και περισσότερο στην ενσωμάτωση της τάσης αυτής στην καθημερινότητά μας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται σημεία που χρήζουν συζήτησης και αυστηρότερων πλαισίων, ειδικότερο στον χώρο της διαφήμισης.

Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε ‘μάρτυρες’ μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που μας παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για εντυπωσιακά πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.

Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε επιτυχημένα case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, εκτενή ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.

Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Γλυπτά Παρθενώνα: H πολύχρονη ιστορία διεκδίκησης των εμβληματικών αρχαιοτήτων

Περισσότερο από δύο αιώνες μετρά η ταραγμένη ιστορία αφαίρεσης των Γλυπτών του Παρθενώνα από το φυσικό τους περιβάλλον, με την πρόσφατη διπλωματική εμπλοκή μεταξύ...

Νέα κέρδη στο ΧΑΚ – Στις 132,43 μονάδες ο γενικός δείκτης

Νέα κέρδη κατέγραψε κατά την χρηματιστηριακή συνάντηση της Πέμπτης το ΧΑΚ. Ο Γενικός Δείκτης του ΧΑΚ έκλεισε στις 132,43 μονάδες και στο +0,11%. Ο Δείκτης...

Βουλή: Εγκρίθηκε συμπληρωματικός προϋπολογισμός για το ΧΑΚ – Αναμονή για την ιδιωτικοποίηση του

Η Ολομέλεια της Βουλής με 40 ψήφους υπέρ, δύο εναντίον και με τρεις αποχές, ενέκρινε συμπληρωματικό προϋπολογισμό για το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου (ΧΑΚ), ύψους...

Γάζα: Ελεύθερες αφέθηκαν 2 γυναίκες- Βρίσκονται στο Ισραήλ (βίντεο)

Στο ισραηλινό έδαφος βρίσκονται οι δύο Ισραηλινές που κρατούνταν από τη Χαμάς και νωρίτερα παραδόθηκαν σε μέλη της Διεθνούς Επιτροπής του Ερυθρού Σταυρού (ΔΕΕΣ) στη Λωρίδα της...

Στο 6,5% η ανεργία στην ευρωζώνη

Σταθερό – στο 6,5%- σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο, διαμορφώθηκε στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο το εποχικά προσαρμοσμένο ποσοστό ανεργίας, ενώ είναι μειωμένο σε σχέση με τον...

ΕΕ: Στο ποσό-ρεκόρ των 270 δισεκ. ευρώ οι αμυντικές δαπάνες το 2023

Σε ποσό ρεκόρ ανέρχονται οι συνολικές αμυντικές δαπάνες όλων των κρατών-μελών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, φτάνοντας περίπου τα 270 δισεκ. ευρώ το 2023. Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος του...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

Nomisma Test

FREE
VIEW