14.9 C
Nicosia
Παρασκευή 22 Νοέμβριος 2024 | 7:48

Νέο white paper από την Ogilvy Greece

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing.

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ταχύτατη ανάπτυξη εύχρηστων εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από αυτήν, συμβάλλει ολοένα και περισσότερο στην ενσωμάτωση της τάσης αυτής στην καθημερινότητά μας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται σημεία που χρήζουν συζήτησης και αυστηρότερων πλαισίων, ειδικότερο στον χώρο της διαφήμισης.

Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε ‘μάρτυρες’ μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που μας παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για εντυπωσιακά πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.

Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε επιτυχημένα case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, εκτενή ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.

Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Βρέθηκε νεκρή η 59χρονη που αναζητείτο από τους συγγενείς της

Σε τραγωδία εξελίχτηκε το θρίλερ της εξαφάνισης της 59χρονης Όλγας Βιτόροβιτς τα ίχνη της οποίας χάθηκαν το βράδυ της Δευτέρας. Η άτυχη γυναίκα  εντοπίστηκε πριν από...

Μπορέλ: Η απόφαση του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου δεν είχε πολιτικά κίνητρα – Πρέπει να εφαρμοστεί

Ο ύπατος αρμοστής για θέματα εξωτερικής πολιτικής της ΕΕ, Ζοζέπ Μπορέλ, δήλωσε ότι η απόφαση του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου δεν ήταν πολιτική. Μάλιστα, σημείωσε ότι μάλλον η...

Ρωσία: Η Βρετανία «πλέον εμπλέκεται άμεσα στον πόλεμο της Ουκρανίας»

Άμεσα εμπλέκεται πλέον η Βρετανία στον πόλεμο στην Ουκρανία, δήλωσε σήμερα ο Ρώσος πρέσβης στο Ηνωμένο Βασίλειο, μετά από αναφορές ότι βρετανικοί πύραυλοι μεγάλου...

Επιμένει στις προκλήσεις ο Φιντάν – Μίλησε για τουρκική μειονότητα – «Η Ελλάδα να απέχει από προκλήσεις»

Eκ νέου θέμα  «τουρκικής μειονότητας» στη Θράκη έθεσε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Χακάν Φιντάν , ενώ ζήτησε από την Ελλάδα να απέχει από προκλήσεις. Ο...

Takata: Θετικό το Υπουργείο για θέματα κόστους ακινητοποίησης οχημάτων

Θετικά αντιμετωπίζει το Υπουργείο Μεταφορών τα θέματα του κόστους ακινητοποίησης των οχημάτων με ελαττωματικούς αερόσακους Takata και του κόστους κάλυψης της μεταφοράς των πολιτών...

Τατάρ: Στο τέλος Ιανουαρίου η 5μερής για το κυπριακό – Τι είπε για άνοιγμα οδοφραγμάτων

Στο τέλος Ιανουαρίου προσδιόρισε ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Ερσίν Τατάρ την πενταμερή συνάντηση που προέκυψε μετά το άτυπο δείπνο στη Νέα Υόρκη. Ερωτηθείς από δημοσιογράφους στις...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!