35.2 C
Nicosia
Κυριακή 2 Ιούνιος 2024 | 19:03

Έρευνα: Σε ποιους οφείλει την έκρηξη πωλήσεων το Temu 

Καταρρίπτοντας κάθε φήμη που υπάρχει σχετικά με τη δημοτικότητα των κινεζικών εφαρμογών και των πλατφορμών με προϊόντα χαμηλών τιμών από νεότερους καταναλωτές, η Temu ολοκλήρωσε με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία τον πρώτο της χρόνο, κάνοντας την έκπληξη.

Κατά το πρώτο πλήρες έτος λειτουργίας της Temu στις ΗΠΑ, οι Gen Xers και οι Baby Boomers ψώνιζαν εκεί συχνότερα και ξόδευαν περισσότερα από τους νεότερους αγοραστές, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Attain του Σικάγο.

Ποια είναι η Temu

Η Temu, που ανήκει στην PDD Holdings Inc., έκανε το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ στα τέλη του 2022 και γρήγορα εξελίχθηκε σε μία από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις. Η εταιρεία διαφήμισε επίσης επιθετικά το ντεμούτο της στην αμερικανική αγορά, προσεγγίζοντας τους αγοραστές μέσω μιας σαρωτικής καμπάνιας στα social media -Facebook και Instagram- και μιας εντυπωσιακής διαφήμισης του Super Bowl που ενθάρρυνε τους ανθρώπους να «ψωνίσουν σαν δισεκατομμυριούχοι».

Μαζί με τη Shein και το TikTok Shop, η Temu απευθύνεται σε καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να ανεχθούν μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης με αντάλλαγμα μεγάλες εκπτώσεις σε διάφορα αγαθά. Οι τρεις ανερχόμενες επιχειρήσεις που συνδέονται με την Κίνα αποτελούν μια εναλλακτική λύση στην Amazon.com Inc., η οποία κυριαρχεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά πρόσφατα σημείωσε επιβραδυνόμενη αύξηση των πωλήσεων. 

Οι ώριμοι καταναλωτές

Οι Boomers, 59 ετών και άνω, ήταν οι πιο πιστοί καταναλωτές, πραγματοποιώντας περίπου έξι παραγγελίες σε διάστημα 12 μηνών, διπλάσιες δηλαδή από τους αγοραστές της Gen Z ηλικίας 18 έως 26 ετών, σύμφωνα με την Attain, η οποία επεξεργάζεται τα δεδομένα πιστωτικών καρτών από ένα ένα σύνολο 6,5 εκατομμυρίων καταναλωτών.

«Δεν μας εκπλήσσουν τα αποτελέσματα πωλήσεων, καθώς η Temu διαθέτει ένα ποικιλόμορφο μείγμα προϊόντων που απευθύνεται σε πιο ώριμους αγοραστές οι οποίοι εκτιμούν την ποικιλία και τις εκπτώσεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Attain Brian Mandelbaum.

Οι συγκεκριμένοι αγοραστές καταλήγουν σε συνεχείς αγορές, με τσάντες, αποσκευές, χειμωνιάτικα καπέλα, κεριά, έργα τέχνης, πετσέτες και είδη οργάνωσης για ένα βασικό λόγο: δεν έχουν πολλά χρήματα ή χρόνο για αγορές και αναπληρώνουν το κενό αυτό κάνοντας scroll στο app, κοιτάζοντας και αγοράζοντας τελικά προϊόντα ακόμη και προς λίγα σεντς.

Ανθεκτικότητα

Η απήχηση της Temu στους Boomers και τους Gen Xers υποδηλώνει ότι δεν είναι απλώς μια μόδα με τους νεότερους αγοραστές, αλλά επιδεικνύει ανθεκτικότητα.

Η Wendy Woloson, ιστορικός της καταναλωτικής κουλτούρας στο Πανεπιστήμιο Rutgers-Camden, δήλωσε στο Bloomberg ότι «ο προσιτός χαρακτήρας της Temu μειώνει το εμπόδιο εισόδου για τους ηλικιωμένους που μπορεί να έχουν λιγότερες γνώσεις στον υπολογιστή. Η πλοήγηση στον ιστότοπο είναι πολύ πιο διαισθητική από ό,τι, ας πούμε, στο Amazon, δεδομένου ότι προσφέρει μια πληθώρα αγαθών σε μια εύχρηστη εφαρμογή». 

Gamification

Η αγοραστική εμπειρία της εφαρμογής που μοιάζει με παιχνίδι κάνει την επίσκεψη να μοιάζει με επίσκεψη στο καζίνο. Οι χρήστες περιστρέφουν έναν τροχό ρουλέτας για να κερδίσουν εκπτώσεις και δωρεάν δώρα, ενώ ανταμείβονται για τις συστάσεις.

«Τα στοιχεία παιχνιδοποίησης αυξάνουν την αντιληπτή αξία του προϊόντος και την αξία της αγοραστικής εμπειρίας, που είναι σημαντικοί παράγοντες παρακίνησης που διαμορφώνουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών», πρόσθεσε και η Emily Balcetis, αναπληρώτρια καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία αγοραστές μπορεί να μην είναι τόσο τεχνολογικά εκπαιδευμένοι όσο οι νεότεροι «ψηφιακά ιθαγενείς» και τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν λιγότερη επίγνωση του τρόπου με τον οποίο η παιχνιδοποίηση επηρεάζει τις αγοραστικές τους αποφάσεις, πρόσθεσε η Balcetis. Με άλλα λόγια, οι χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας «μπορεί να είναι πιο πιθανό από τους νεότερους online αγοραστές να παρασυρθούν από τα διασκεδαστικά στοιχεία της αγοραστικής εμπειρίας».

Πηγή: ΟΤ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Οι διεθνείς συμβάσεις και το κύρος της Κύπρου

Η αρνητική κατάληξη που είχε το θέμα της επένδυσης της εταιρείας Kition στο λιμάνι και στη μαρίνα της Λάρνακας δεν μπορούμε να το ξεπερνούμε...

Το ΓεΣΥ θέλει κι’ άλλες διορθώσεις για να πετύχει

Με τη συμπλήρωση πέντε χρόνων από τη δημιουργία του Γενικού Συστήματος Υγείας (ΓεΣΥ) ανακοινώθηκε ότι αυτό είναι επιτυχημένο, γιατί η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών...

Επαφές στην Κύπρο είχε ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ – Ανασκόπηση της αμυντικής συνεργασίας

Σε ανασκόπηση της αμυντικής συνεργασίας προέβησαν οι αρχηγοί του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ) και του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Φρουράς (ΓΕΕΦ) ενώ έλαβαν κι αποφάσεις για τρέχοντα...

Ευρωεκλογές 2024: Κορυφώνεται η αγωνία για την κάλπη – Το στοίχημα για κάθε κόμμα

Ιδιαίτερο διακύβευμα για το πολιτικό σύστημα και ειδικότερα για τα κόμματα, αποτελούν οι ευρωεκλογές που θα διεξαχθούν την Κυριακή 9 Ιουνίου. Από το αποτέλεσμα των...

Χριστοδουλίδης: Στόχος είναι η απελευθέρωση και η επανένωση της Κύπρου

Μοναδικός στόχος είναι η απελευθέρωση και η επανένωση της Κύπρου στη βάση των ψηφισμάτων των Ηνωμένων Εθνών, δήλωσε την Κυριακή ο Πρόεδρος της Κυπριακής...

«Διαφαίνεται κάποιο φως στον ορίζοντα» για τερματικό, λέει ο Υπ. Ενέργειας

Από τις επαφές που έχουν τα συμβαλλόμενα μέρη, αλλά και από δικές του προσωπικές επαφές σε διπλωματικό και πολιτικό επίπεδο με τον Πρέσβη της Κίνας «διαφαίνεται...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!