Η μητρική εταιρεία του Facebook Meta κατηγορήθηκε τη Δευτέρα από τις ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ ότι δεν συμμορφώνεται με τους αντιμονοπωλιακούς κανόνες-ορόσημο του μπλοκ για την πρόσφατα εισαχθείσα υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης με διαφημίσεις.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε τη Meta για τα προκαταρκτικά πορίσματά της σύμφωνα με τα οποία το μοντέλο διαφήμισης «πληρωμή ή συναίνεση» δεν συμμορφώνεται με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA). Κατά την προκαταρκτική άποψη της Επιτροπής, αυτή η δυαδική επιλογή αναγκάζει τους χρήστες να συναινέσουν στο συνδυασμό των προσωπικών τους δεδομένων και δεν τους παρέχει μια λιγότερο εξατομικευμένη αλλά ισοδύναμη έκδοση των κοινωνικών δικτύων της Meta.
📢We informed @Meta of our preliminary finding that its “pay or consent” model fails to comply with the Digital Markets Act
👉It forces users to consent to the combination of their personal data, and fails to provide a less personalised equivalent
📰 https://t.co/8QLYISvTXQ
— Margrethe Vestager (@vestager) July 1, 2024
Η Meta κατηγορείται για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων της ΕΕ σχετικά με τη συνδρομητική υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, σε μια ακόμη κίνηση της Κομισιόν κατά των γιγάντων τεχνολογίας, όπως η Apple και η Microsoft.