Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

16.2 C
Nicosia
Πέμπτη 15 Μαΐου 2025 | 7:12

Συντριβή στην Ουάσιγκτον: Μνήμες από το δυστύχημα 1982 στον ίδιο ποταμό

Η σύγκρουση στον αέρα αεροσκάφους της American Airlines με στρατιωτικό ελικόπτερο τύπου Blackhawk στην Ουάσιγκτον είναι το πιο σοβαρό αεροπορικό δυστύχημα στην πόλη από το 1982.

Τότε αεροσκάφος της Air Florida λίγο μετά την απογείωσή του μια χιονισμένη μέρα Ιανουαρίου «βρήκε» στη γέφυρα της 14ης οδού καταλήγοντας στα παγωμένα νερά του ποταμού Ποτόμακ. Στον ίδιο ποταμό έχουν πέσει το στρατιωτικό ελικόπτερο και το επιβατικό αεροπλάνο που συγκρούσθηκαν σήμερα.

Η καταστροφική της πτήσης 90 της Air Florida στις 13 Ιανουαρίου 1982 και οι προσπάθειες διάσωσης στα παγωμένα νερά του ποταμού συγκλόνισαν τις Ηνωμένες Πολιτείες θέτοντας ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια των πτήσεων που τελικά οδήγησαν σε κανονισμούς και νέες διαδικασίες για την αντιμετώπιση μιας σειράς ατυχημάτων που προκλήθηκαν από συσσώρευση πάγου στα αεροπλάνα.

Οι έρευνες μετά τη συντριβή του 1982 έδειξαν σφάλμα του πιλότου. Το πλήρωμα δεν ήταν συνηθισμένο να πετάει με συνθήκες πάγου. Νωρίτερα εκείνη την ημέρα είχε σημειωθεί έντονη χιονόπτωση με αποτέλεσμα να κλείσει το αεροδρόμιο μέχρι το μεσημέρι. Αφού άνοιξε εκ νέου, οι χαμηλές θερμοκρασίες εμπόδισαν τις προσπάθειες απομάκρυνσης του πάγου καθώς τα αεροπλάνα ετοιμάζονταν για αναχώρηση.

Όταν η πτήση 90 της Air Florida ξεκίνησε την απογείωσή της αργότερα εκείνο το απόγευμα, ο συνδυασμός τσουχτερού κρύου και πολυάριθμων σφαλμάτων του πιλότου σφράγισε τη μοίρα της. Καθώς το αεροπλάνο επιτάχυνε στον διάδρομο προσγείωσης, ο αξιωματικός ακούστηκε να λέει πολλές φορές: «Δεν μοιάζει να πηγαίνει σωστά».

Το Boeing 737 απογειώθηκε και έφτασε σε υψόμετρο 350 ποδιών πριν σταματήσει. Προσέκρουσε στη γέφυρα μόλις 30 δευτερόλεπτα μετά την απογείωσή του.

Εβδομήντα επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος στο αεροπλάνο έχασαν τη ζωή τους κατά τη συντριβή. Η σύγκρουση στοίχισε επίσης τη ζωή σε τέσσερα άτομα που επέβαιναν σε αυτοκίνητα στη γέφυρα.

Τέσσερις επιβάτες και ένα μέλος του πληρώματος διασώθηκαν από τα παγωμένα νερά του Ποτόμακ και επέζησαν.

Ένας επιβάτης του αεροπλάνου πέθανε αφού βγήκε από το νερό και ενώ βοηθούσε άλλους να βγουν από τον Ποτόμακ.

Με πληροφορίες από Washington Post

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΚΟΣΜΟΣΣυντριβή στην Ουάσιγκτον: Μνήμες από το δυστύχημα 1982 στον ίδιο ποταμό