Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

26.8 C
Nicosia
Κυριακή 18 Μαΐου 2025 | 13:07

Οι καλύτεροι και οι χειρότεροι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Ευρώπης για το 2023

Οι γερμανόφωνες χώρες έχουν τους καλύτερους αλλά και τους χειρότερους σιδηροδρομικούς σταθμούς στην Ευρώπη, σύμφωνα με τον δείκτη 2023 European Railway Station.

Ο δείκτης αναλύει τους 50 πιο πολυσύχναστους σταθμούς της Ευρώπης και καταλήγει πως οι κεντρικοί σταθμοί των τρένων στην Ζυρίχη, τη Βιέννη και το Βερολίνο προσφέρουν τις καλύτερες συνθήκες για τον κόσμο που ταξιδεύει.

Αναλυτικότερα, ο ο κεντρικός σταθμός της Ζυρίχης Zurich Hauptbahnhof διατηρεί την πρώτη θέση, ενώ της Βιέννης, Vienna Hauptbahnhof, συμμετέχει πρώτη φορά στον δείκτη κερδίζοντας την δεύτερη θέση.

Την τρίτη θέση μοιράζονται ο κεντρικός σταθμός του Βερολίνου με τον σταθμό της Βέρνης (Ελβετία).

Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω του χαμηλότερου αριθμού επιβατών, ο σταθμός του Λονδίνου St. Pancras International δεν κατάφερε καν να συμπεριληφθεί στους 50 σταθμούς.

Δεδομένης της φήμης που έχουν η Γερμανία και οι γειτονικές της χώρες, για τις σιδηροδρομικές μεταφορές, τα αποτελέσματα αυτά δεν αποτελούν έκπληξη, σε αντίθεση με τον «πάτο» του δείκτη όπου βρίσκουμε έξι γερμανικούς σταθμούς.

Ενδεικτικό των mixed messages της αξιολόγησης είναι ότι ο σταθμός του Μονάχου Munchen Hbf, που βρισκόταν κάποτε στην δεύτερη θέση του δείκτη, υποχώρησε στην 22η θέση.

Η κατάταξη

  

Ενώ πολλοί λάτρεις των σιδηροδρόμων ξεχωρίζουν τους σιδηροδρομικούς σταθμούς της Ευρώπης για την αισθητική τους, ο δείκτης υποδηλώνει ότι η αρχιτεκτονική δεν συνεπάγεται και καλή εξυπηρέτηση. Ενδεικτικό είναι ότι η μεγαλοπρεπής κεντρικός σταθμός του Ελσίνκι έρχεται 10ος από το τέλος, ενώ ο χειρότερος σταθμός του δείκτη αναδεικνύεται ο κεντρικός σταθμός στη Βρέμη της Γερμανίας, ένα βικτοριανό παλάτι διακοσμημένο με τοιχογραφίες της δεκαετίας του 1950.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΚΟΣΜΟΣΟι καλύτεροι και οι χειρότεροι σιδηροδρομικοί σταθμοί της Ευρώπης για το 2023