Η Mattel βλέπει την ταινία Barbie να φέρνει εκατομμύρια στα ταμεία της εταιρείας και δεν μένει με τα χέρια δεμένα, καθώς σχεδιάζει το αύριο με δυναμικό μάρκετινγκ.
Εκτός από τη δημοφιλή κούκλα στη Mattel ανήκει και το παιχνίδι που έχουν λατρέψει εκατομμύρια κόσμου σε όλο τον πλανήτη και έχουν μετατρέψει μαζώξεις φίλων σε πεδίο μάχης για το ποιος θα κερδίζει. Μιλάμε φυσικά για το παιχνίδι καρτών το UNO.
Τωρα το UNO προσπαθεί να περάσει στη νέα εποχή και να προσελκύσει περισσότερο κόσμο και λανσάρει την καινούργια εκδοχή του, το Uno Quatro.
Για αυτό και στο πλαίσιο προώθησής του ζητάει κάποιον που να έχει “φάει” ώρες στο παιχνίδι για να παίξει live με γνωστούς influencers, μια διαδικασία που θα μεταδίδεται live μέσα απο τα social media και σκοπό έχει να κάνει γνωστό το νέο εγχείρημα.
Η αμοιβή μοιάζει λίγο εξωπραγματική, όμως ισχύει 100%.
4 ώρες την ημέρα, για 4 εβδομάδες και τετραήμερη εργασία και η αμοιβή θα αγγίζει τα 17.776 δολάρια.
Πηγή: e-radio.gr