Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

30.8 C
Nicosia
Τρίτη 24 Ιουνίου 2025 | 11:46

To κρασί που κέρδισε σε πασίγνωστο διαγωνισμό οίνου αλλά ήταν από…σούπερ μάρκετ

Οι κριτές του διεθνούς διαγωνισμού κρασιού Gilbert et Gaillard εξαπατήθηκαν και απένειμαν το φετινό χρυσό μετάλλιο σε ένα κρασί σούπερ μάρκετ των 2,50 ευρώ (2,70 $) που έκριναν «εξαιρετικό».

Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς ο μέσος άνθρωπος επιλέγει το κρασί του; Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι το να προστεθούν ένα ή περισσότερα βραβεία και μετάλλια στη φιάλη μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις έως και 15 τοις εκατό, επομένως δεν είναι περίεργο που τα οινοποιεία παίρνουν πολύ σοβαρά τους διαγωνισμούς γευσιγνωσίας κρασιού.

Αλλά η κατάκτηση τέτοιων μεταλλίων αντικατοπτρίζει πράγματι την ποιότητα του κρασιού ή αυτοί οι διαγωνισμοί είναι απλές εκδηλώσεις που κερδίζουν χρήματα που χρεώνουν στους οινοποιούς μεγάλα ποσά για τη συμμετοχή και την ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις;

Ο Eric Boschman, κάποτε ο καλύτερος σομελιέ του Βελγίου, και η ομάδα του On n’est pas des pigeons, ενός βελγικού περιοδικού και τηλεοπτικού προγράμματος καταναλωτών, αποφάσισαν να το ανακαλύψουν παίρνοντας το χειρότερο κρασί από σούπερ μάρκετ που μπορούσαν να βρουν και το διέθεσαν ως συμμετοχή σε έναν πασίγνωστο διαγωνισμό κρασιού…

Οι διοργανωτές αυτής της ενδιαφέρουσας φάρσας ξεκίνησαν ζητώντας τη βοήθεια του Eric Boschman, που αναδείχθηκε ο καλύτερος σομελιέ του Βελγίου το 1988, και πραγματοποιώντας μια γευσιγνωσία κρασιού σούπερ μάρκετ.

Υπήρχαν πολλά κρασιά κάτω των 3 ευρώ για να διαλέξουν, αλλά αποφάσισαν να πάνε με το φθηνότερο και με τη χειρότερη γεύση που μπορούσαν να βρουν. Επιλέχθηκε ένα μπουκάλι 2,50 ευρώ και στη συνέχεια μεταμφιέστηκε ως προϊόν premium ονομάζοντάς το «Chateau Colombier» και δημιουργώντας μια πιο εντυπωσιακή ετικέτα.

Δημιούργησαν μάλιστα μια ιστορία για το κρασί, ισχυριζόμενοι ότι παρασκευάστηκε από ποικιλίες σταφυλιού που βρίσκονται στο Côtes de Sambre και στο Meuse.

Επέλεξαν τον Gilbert et Gaillard, έναν διαγωνισμό που φέρεται να απονέμει μετάλλια κάθε τρεις μήνες!

Οι συμμετέχοντες πρέπει να πληρώσουν εισιτήριο εισόδου 50 € (55 $), να στείλουν δείγματα για γευσιγνωσία και να παράσχουν εργαστηριακά δεδομένα, όπως τα επίπεδα αλκοόλ και ζάχαρης. Ευτυχώς, αυτή η τελευταία απαίτηση μπόρεσε να παρακαμφθεί εύκολα, καθώς οι διοργανωτές πολύ σπάνια ελέγχουν διπλά τα δεδομένα των οινοποιών, πληρώνοντας για τις δικές τους εργαστηριακές δοκιμές…

Για να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να λάβουν μια καλή θέση στον διαγωνισμό κρασιού, η ομάδα του On n’est pas des pigeons έστειλε στο εργαστήριο δεδομένα ενός άλλου, πραγματικά υψηλής ποιότητας κρασιού και, όπως υποψιάζονταν, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ελέγξει αν ήταν γνήσιο!

Ο Boschman άρχισε επίσης να επαινεί το κρασί των 2,50 ευρώ ως εξαιρετικό σε συναδέλφους σομελιέ και λάτρεις του κρασιού, ποντάροντας στο γεγονός ότι πολλοί από αυτούς τείνουν να επηρεάζονται από τους συνομηλίκους τους…

Τελικά η φάρσα λειτούργησε σαν γούρι. Το κρασί των 2,50 ευρώ κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στον πιο πρόσφατο διεθνή διαγωνισμό κρασιού Gilbert et Gaillard, με τους κριτές να το περιγράφουν ως «απαλό, και πλούσιο στον ουρανίσκο με καθαρά νεανικά αρώματα που υπόσχονται μια ωραία πολυπλοκότητα και άκρως ενδιαφέρον».

Πηγή: e-radio.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΠΑΡΑΞΕΝΑTo κρασί που κέρδισε σε πασίγνωστο διαγωνισμό οίνου αλλά ήταν από...σούπερ μάρκετ