Η υπηρεσία δωματίου στα ξενοδοχεία ή αλλιώς room service ξεκίνησε στο πολυτελές Waldorf Astoria New York, το οποίο προσέφερε γεύματα στους επισκέπτες του τη δεκαετία του 1890.
133 χρόνια μετά συνεχίζει να υπάρχει και να κάνει ευκολότερη τη ζωή των πελατών, που μπορούν να ζητήσουν ό,τι τραβάει η όρεξή τους απλά κάνοντας ένα τηλεφώνημα από το δωμάτιο όπου βρίσκονται.
Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις το παρακάνουν και τα αιτήματά τους ξεπερνούν την φαντασία.
Η ιστοσελίδα Hotels.com δημοσίευσε την εναρκτήρια έκθεση Room Service Report εξετάζοντας τα αιτήματα από όλο τον κόσμο.
Στην έρευνα έλαβαν μέρος σχεδόν 500 ξενοδοχεία, από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία, που προσφέρουν υπηρεσία δωματίου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση της υπηρεσίας δωματίου αυξάνεται παγκοσμίως ενώ σχεδόν το 30% των ταξιδιωτών ξοδεύει τουλάχιστον 130 ευρώ για τον λογαριασμό του room service ανά διανυκτέρευση.
Επίσης, οι πελάτες προτιμούν τα μπέργκερ και ακολουθούν η πίτσα, τα κλαμπ σάντουιτς και οι τηγανιτές πατάτες. Μάλιστα, το 43% των ξενοδοχείων των ΗΠΑ που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι οι επισκέπτες προτιμούν να απολαμβάνουν το φαγητό τους στο κρεβάτι.
Όσο για τα πιο περίεργα αιτήματά τους; Από το προσωπικό έχει ζητηθεί, μεταξύ άλλων, βρασμένο εμφιαλωμένο νερό, μια μεγάλη μερίδα βίσωνα, ποπ κορν από κυδώνι και ομελέτα χωρίς ασπράδια.
Τα 10 πιο ασυνήθιστα αιτήματα εξυπηρέτησης δωματίου
- Νερό διαίτης
- Λιωμένο παγωτό
- Φούγκου
- Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
- Ένα μαγειρεμένο ψάρι που έφερε ο επισκέπτης μαζί του
- Ποπ κορν από κυδώνι
- Ομελέτα χωρίς ασπράδια
- Μπολ με ρύζι για σκύλους
- Βίσωνας
- Shakshuka χωρίς αυγά