Ποιος είπε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν την αποκλειστική απόλαυση όταν πρόκειται για αμφίβολης αισθητικής μοδάτα υποδήματα ; Η Crocs σπεύδει να καλύψει το αμφιλεγόμενο κενό.
Η Crocs παρουσίασε μια νέα σειρά προϊόντων για σκύλους. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με τον λιανοπωλητή ειδών για κατοικίδια ζώα Bark για να παρουσιάσει μια σειρά από μποτάκια με αφρό για σκύλους (και, υποθέτουμε, για γάτες, αν είστε ιδιαίτερα γενναίοι), τα Pet Crocs θα πωλούνται στις ΗΠΑ προς $50 ή $65 αν προτιμάτε μια τετράδα με επένδυση, ενημερώνει το Fortune.
Θα είναι διαθέσιμα μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και θα πωλούνται στον ιστότοπο της Crocs καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα λιανικής Crocs.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα κατοικίδια ζώα που φοράνε Crocs. Θα πωλούνται μαζί με ένα ασορτί σετ για ανθρώπους, ώστε να μπορείτε να συντονίσετε το ντύσιμό σας με τον Αζόρ. Θα έχετε μια επιλογή από δύο χρώματα: Green Slime ή Pink Dragon Fruit.
Και βέβαια δεν μπορούν παρά να λάμπουν στο σκοτάδι.
Πού οφείλεται η ανάκαμψη των Crocs
Μπορεί κάποιοι να περιφρονούν τα Crocs, αλλά είναι μια δημοφιλής μάρκα στις μέρες μας, κυρίως από την πανδημία και μετά. Οι άνθρωποι ντύνονται πιο χαλαρά από ποτέ μετά την πανδημία, ακόμη και στη δουλειά, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την ισχυρή ανάπτυξη της εταιρείας. Στην πιο πρόσφατη τριμηνιαία αναφορά αποτελεσμάτων, η εταιρεία ανέφερε έσοδα 1,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 3,6% και αύξησε την προοπτική για ολόκληρο το έτος.
Η εταιρεία γνωρίζει καλά κάποια μυστικά για τα διαφημιστικά «ακροβατικά». Η εταιρεία κυκλοφόρησε τα πάντα, από τσόκαρα που έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με το μοντέλο του χαρακτήρα Lightning McQueen στις ταινίες κινουμένων σχεδίων Cars της Disney μέχρι γούρια με άρωμα τηγανητού κοτόπουλου και υποδήματα βασισμένα σε κουτάκια Pringles.
«[Η αγορά] επιστρέφει, κατά τη γνώμη μου, σε αυτό που ίσχυε πριν από την πανδημία, που είναι ότι οι βασικές περίοδοι προώθησης είναι εξαιρετικά σημαντικές», είπε ο διευθύνων σύμβουλος Andrew Rees σε αναλυτές κατά τη διάρκεια μιας κλήσης αποτελεσμάτων τον Αύγουστο. «Πιστεύουμε ότι πρέπει να συμμετέχουμε σε αυτές τις περιόδους προώθησης για να λάβουμε το δίκαιο μερίδιο των καταναλωτικών δαπανών».
Πηγή: ΟΤ