Αυτή η ιστορία με τους ελαττωματικούς αερόσακους φαίνεται πολύ σοβαρή, γιατί κινδυνεύει κόσμος.
Ορθώς η Βουλή ήγειρε με έντονο τρόπο το θέμα και ζήτησε ευθύνες από τους αρμόδιους.
Το θέμα, όμως, είναι γιατί επιτράπηκε στο 60% των αυτοκινήτων να έρθουν στην Κύπρο, με καταχρηστικό τρόπο, δηλαδή χωρίς το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό, μέσω παραθύρου που υπάρχει. Επίσης, γιατί δεν υπάρχει ενημέρωση σε όσους αγόρασαν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από τρίτες χώρες για να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες.
Κανονικά, δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται η εισαγωγή αυτών των αυτοκινήτων στην Κύπρο, χωρίς το Πιστοποιητικό της Ε. Ένωσης, αφού οι έμποροι μεταχειρισμένων δεν ενημερώνουν τους ιδιοκτήτες τους για το πρόβλημα.
Επίσης, δεν θα έπρεπε τα Κέντρα Ελέγχου Αυτοκινήτων να χορηγούν καθαρό πιστοποιητικό στους ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.
Τώρα, το κράτος, λέει, θα καλύψει το κόστος ακινητοποίησης των αυτοκινήτων με τους ελλαττωματικούς αερόσακους “takata” για όσο καιρό καθηλώσουν τα οχήματα τους.
Πολύ μπερδεμένη ιστορία, αλλά επιβάλλεται να ξεκαθαρίσουν όλα τώρα…
IOS