Κίνα: Μέτρα για τόνωση της ζήτησης μέσω νέων επιχειρηματικών μοντέλων

Εγκύκλιο για την ταχεία αύξηση της κατανάλωσης, η οποία θα στηρίζεται σε νέες μορφές επιχειρηματικής δραστηριότητας, εξέδωσε σήμερα το Γραφείο Γενικών Υποθέσεων του Κρατικού Συμβουλίου της Κίνας.

Όπως τονίζει το Πεκίνο, πρέπει να γίνουν περισσότερα για την υλοποίηση της στρατηγικής αύξησης της ζήτησης προϊόντων στο εσωτερικό, της επέκτασης των μεγεθών, αλλά και της βελτίωσης της ποιότητας νέων μορφών κατανάλωσης, οι οποίες θα στηρίζονται σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

Παράλληλα, προωθείται ένα νέο αναπτυξιακό πλαίσιο, το οποίο έχει στο επίκεντρο του, την εσωτερική αγορά της Κίνας, επιτρέποντας την ταυτόχρονη ανάπτυξη της εσωτερικής αγοράς, αλλά και των εξωτερικών αγορών, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο.

Η εγκύκλιος προδιαγράφει 15 πολιτικές σε τέσσερις περιοχές ενδιαφέροντος. Την ενοποίηση μεταξύ της κατανάλωσης με φυσική παρουσία και της κατανάλωσης μέσω του διαδικτύου, τη βελτίωση των υποδομών για τους νέους τύπους κατανάλωσης, τη χρησιμοποίηση με τον καλύτερο τρόπο του πιο πρόσφορου περιβάλλοντος για τους νέους τύπους κατανάλωσης, αλλά και την ενδυνάμωση της υποστήριξης των κατάλληλων πολιτικών, για τους νέους τύπους κατανάλωσης.

Πηγή: ΑΜΠΕ

 

TAGS:
Print Friendly and PDF

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ