Αποζημίωση ύψους 6 ευρώ από τις υπηρεσίες κούριερ, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται ο καταναλωτής, σύμφωνα με τη γενική γραμματέα του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη.
Η κα Κεκελέκη, μιλώντας στην ΕΡΤ 3, τόνισε ότι το τελευταίο διάστημα οι εταιρείες κούριερ δέχονται μεγάλες πιέσεις, λόγω του αυξημένου όγκου παραγγελιών που επέφερε το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων, με αποτέλεσμα τη στροφή του καταναλωτή στης διαδικτυακές ή τηλεφωνικές παραγγελίες.
Ωστόσο, σημείωσε ότι αυτή η απαράδεκτη κατάσταση, θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί, αφού οι εταιρείες γνώριζαν από τον Μάρτιο ακόμα ότι θα υπάρξει και δεύτερο lockdown που θα επιδείνωνε την κατάσταση και είχαν τον απαραίτητο χρόνο να κάνουν προσλήψεις και να οργανωθούν με καλύτερο τρόπο.
Επομένως, υπογράμμισε ότι οι εν λόγω καθυστερήσεις, δίνουν το δικαίωμα στους πολίτες να λάβουν αποζημιώσεις. Επικαλέστηκε μάλιστα μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ, στην οποία αναφέρεται πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης, ο καταναλωτής δικαιούται έξι ευρώ αποζημίωση.
Παράλληλα, επεσήμανε ότι το πρόβλημα έγκειται στον τρόπο διεκδίκησης των ποσών, προσθέτοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν ενεργούν κατάλληλα, ώστε να εφαρμοστούν τα δικαιώματα των καταναλωτών στην πρ