23.4 C
Nicosia
Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2024 | 4:02

Ταξίαρχος για πτώση Καναντέρ: «Ο πιλότος δεν έβλεπε από τον καπνό – Το επιβεβαίωσε ο γιος μου που πετούσε εκεί»

Μετά τον θάνατο των δύο πιλότων αναζητούνται τα αίτια της τραγωδίας στην Κάρυστο. Ο ταξίαρχος εν αποστρατεία Μάμας Κρασσάς, ο γιος του οποίου ήταν ο κυβερνήτης του δεύτερου αεροσκάφους, έκανε την δική του εκτίμηση για το πώς συνέβη το μοιραίο δυστύχημα, ενώ αναφέρει πως και ο γιος του, του ανέφερε πως δεν έβλεπε λόγω καπνών.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο ταξίαρχος που χειριζόταν πολλά χρόνια τα Καναντέρ: «Οι χειριστές προσπάθησαν να κατέβουν χαμηλά για να είναι αποτελεσματικοί στη φωτιά, να την σβήσουν. Πάντα κατεβαίνουν με αντίθετη ροή ανέμων για να υπάρχει στήριξη στο αεροπλάνο.

«Στην απαγκίστρωση αποκολλήθηκε ο πλωτήρας και από ότι φαίνεται χτύπησε τα πηδάλια»

Οι καπνοί από την φωτιά πήγαιναν προς το μέρος τους με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουν πίσω από την φωτιά τα δέντρα. Στην απαγκίστρωση, στη δεξιά στροφή βρήκε το ακρυπτερύγιο του δεξιού φτερού του αεροσκάφους στα δέντρα, αποκολλήθηκε ο πλωτήρας και από ότι φαίνεται χτύπησε τα πηδάλια του αεροσκάφους και τα κατέστρεψε. Δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα (για να σωθούν).

Είναι ανεξέλεγκτο το αεροπλάνο, κάνει ό,τι θέλει αυτό, δεν υπακούει στις εντολές του χειριστή καθώς δεν υπάρχουν πηδάλια για να το οδηγήσεις. Εάν έφευγε μόνο αυτό το κομμάτι (που φαίνεται στο βίντεο) το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει κανονικά, δεν υπάρχει πρόβλημα πλην όμως το γεγονός πως φαίνεται ότι όπως αποκολλήθηκε από το φτερό χτύπησε πίσω στην άκρη του φτερού που είναι τα πηδάλια του αεροσκάφους και τα κατέστρεψε. Αυτό είναι δική μου προσωπική εκτίμηση». 

«Το πρόβλημα τους είναι ότι κατά τη χρήση τους παρουσιάζει συχνά βλάβες»

Όπως επισημαίνει ο ίδιος στο OPEN: «O χειριστής κατά πάσα πιθανότητα δεν είδε τι υπήρχε πίσω από τον καπνό. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και ο γιος μου, ο οποίος μου είπε ότι ‘’ούτε εγώ καθώς έπεφτα είδα το δέντρο πίσω από την φωτιά’’. Είχαν σβήσει μισό βουνό, όπως μου είπε ο γιος μου που κινδύνευε να πάει σε ένα χωριό και τους έστειλαν εκεί. Αυτή ήταν η τελευταία ρίψη και θα έφευγαν μετά για επιστροφή».

Ο ταξίαρχος εα τονίζει πως «όσο παλιό και αν είναι ένα αεροπλάνο, όταν είναι ελεγμένο, όταν είναι συντηρημένο, πετάει και αποδίδει όπως ακριβώς όταν είναι καινούριο. Το πρόβλημα τους είναι ότι κατά τη χρήση τους παρουσιάζει συχνά βλάβες, όπως ένα αυτοκίνητο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Πρόγραμμα Cyprus League από την 6η μέχρι τη 15η αγωνιστική

Το πρόγραμμα της Cyprus League by Stoiximan από την 6η μέχρι τη 15η αγωνιστική ανακοίνωσε σήμερα η ΚΟΠ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το πρόγραμμα έχει...

Συσκευές επικοινωνίας της Χεζμπολάχ εξερράγησαν στον Λίβανο -3 νεκροί και εκατοντάδες τραυματίες (φωτό)

Συσκευές επικοινωνίας που χρησιμοποιούνταν από την Χεζμπολάχ εξερράγησαν αργά σήμερα το απόγευμα στο νότιο τμήμα της χώρας και στα νότια προάστια της πρωτεύουσας Βηρυτού,...

Ο Σερ Στέλιος απένειμε για δεύτερη χρονιά βραβεία νεανικής επιχειρηματικότητας

Για δεύτερη χρονιά, ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης της easy family of brands και ιδρυτής και πρόεδρος του Stelios Philanthropic Foundation βράβευσε τη...

Ακυρώνει πρόστιμο της Κομισιόν κατά της Google για την υπηρεσία AdSense το ΓΔΕΕ

Στην ακύρωση της απόφασης της Κομισιόν με την οποία είχε επιβληθεί πρόστιμο 1,5 δισ. ευρώ στην Google για τον τρόπο λειτουργίας της διαφημιστικής πλατφόρμας AdSense, επικυρώνοντας...

Μικρό αεροσκάφος με τρεις επιβάτες χάθηκε, ενώ πετούσε από Ιταλία προς Γαλλία

Ένα μικρό αεροσκάφος στο οποίο επέβαιναν τρεις Γάλλοι χάθηκε από το πρωί της Τρίτης στη βορειοκεντρική Ιταλία, ανακοίνωσε σήμερα η υπηρεσία ορεινών διασώσεων της...

Πτώση σημείωσε το ΧΑΚ

Σε πτωτική πορεία επανήλθε την Τετάρτη το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου μετά τα κέρδη της Τρίτης. Ο Γενικός Δείκτης υποχώρησε στις 182,71 μονάδες, σημειώνοντας απώλειες...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!