Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

20.8 C
Nicosia
Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 | 20:14

Guardian: «Η Ελλάδα έχει την χειρότερη θέση στην σιδηροδρομική ασφάλεια στην ΕΕ»

Η Ελλάδα έχει την χειρότερη θέση στην σιδηροδρομική ασφάλεια στην ΕΕ κατά την τελευταία δεκαετία, αναφέρει δημοσίευμα του Guardian, για την πολύνεκρη τραγωδία από την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη,  επικαλούμενος τα στατιστικά στοιχεία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της ΕΕ,

Αν και δεν υπάρχουν στοιχεία για το τι προκάλεσε τη συντριβή, ορισμένοι στην Ελλάδα θέτουν ήδη ερωτήματα σχετικά με τη χρηματοδότηση, το προσωπικό και τη συντήρηση του σιδηροδρόμου αναφέρει επίσης ο Guardian ενώ υπενθυμίζει ότι η ΤΡΕΝΟΣΕ «»ιδιωτικοποιήθηκε το 2017 – στο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων που επιβλήθηκαν στην Ελλάδα λόγω του προγράμματος διάσωσης της ΕΕ – και είχε προσελκύσει μόνο μία αξιόπιστη προσφορά, από τον ιταλικό κρατικό όμιλο Ferrovie dello Stato Italiane, ο οποίος επίσης μαζί με τον όμιλο First Group διαχειρίζεται την Avanti στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της θυγατρικής του Trenitalia»

Δεν υπάρχουν ακόμη στοιχεία για το τι προκάλεσε τη σύγκρουση, αλλά ένα σαφές ερώτημα για τους ερευνητές θα είναι αν η σηματοδότηση λειτουργούσε σωστά ή αν το ανθρώπινο λάθος ή άλλες περιστάσεις άφησαν δύο τρένα στις ίδιες ράγες σε μια γραμμή με διπλή γραμμή, επισημαίνεται στο δημοσίευμα.

Η τελευταία ανάλογη τραγωδία στην Ευρώπη ήταν το 2016, όταν σε μετωπική σύγκρουση στο Bad Aibling της Γερμανίας σκοτώθηκαν 12 άνθρωποι. Σε εκείνο το περιστατικό, υπεύθυνος κρίθηκε τελικά ένας αποσυντονισμένος σηματοδότης, ο οποίος επίσης επέτρεψε σε δύο αμαξοστοιχίες να ταξιδέψουν προς αντίθετες κατευθύνσεις στη μονή όμως γραμμή.

Το τελευταίο σιδηροδρομικό ατύχημα στην Ευρώπη που προκάλεσε τόσους πολλούς θανάτους ήταν εκτροχιασμός τρένου υψηλής ταχύτητας στην Ισπανία το 2013, όταν 80 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους μετά την ανατροπή τρένου κοντά στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!