Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

15.8 C
Nicosia
Σάββατο 12 Απριλίου 2025 | 19:07

Instagram: Αυτή ήταν η πρώτη φωτογραφία που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα

Το Instagram, που ανήκει στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, είναι μια από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες για να αναρτήσει κάποιος φωτογραφίες. Γνωρίζετε, όμως, ποια ήταν η πρώτη που ανέβηκε;

Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, η πρώτη και ιστορική πλέον φωτογραφία είναι πλάγια και απεικονίζει το λιμάνι Σάουθ Μπιτς, την προβλήτα 38. Ο ουρανός έχει «κιτρινίσει» από τα φίλτρα που έχουν χρησιμοποιηθεί, ενώ τα κάγκελα κρύβουν τη θέα.

Εντυπωσιακή πορεία

Σύμφωνα με τη Μηχανή του Χρόνου, το Instagram είχε ίσως τη μεγαλύτερη και γρήγορη εξέλιξη. Σχεδιάστηκε και λανσαρίστηκε μέσα σε 8 εβδομάδες και έφτασε το ένα εκατομμύριο χρήστες στους δύο μήνες. Πριν καν μάλιστα παραμείνει τον «αέρα» για 2 χρόνια, πουλήθηκε για 1 δισ. δολάρια.

Το Instagram εμπνεύστηκε ο Κέβιν Σίστρομ. Τότε ήταν 27 ετών και απόφοιτος του Πανεπιστημίου Στάνφορντ. Ο Σίστρομ είχε κάνει την πρακτική του στην εταιρεία Odeo, το «προηγούμενο» Twitter, ενώ είχε περάσει και από την Google. Όσο εργαζόταν στην Nextstop, μία ταξιδιωτική startup, αποφάσισε να δημιουργήσει μια εφαρμογή. Πηγή έμπνευσής του; Η αγάπη του για τις εξόδους και το ποτό.

Του άρεσε το ουίσκι

Αρχικά ονόμασε την πλατφόρμα «Burbn», δίνοντας το όνομα από το αγαπημένο του ουίσκι Bourbon. Η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στους χρήστες της να κοινοποιούν την τοποθεσία τους, να μοιράζονται τα σχέδιά τους και να ανεβάζουν φυσικά τις φωτογραφίες από το μέρος όπου βρίσκονταν.

Η πλατφόρμα είχε ανοδική πορεία και τον Μάρτιο του 2010, σε ένα εταιρικό πάρτι στη Silicon Valley δύο επενδυτές ενδιαφέρθηκαν να χρηματοδοτήσουν στον Σίστρομ. Τους ανέλυσε την ιδέα του, τον σχεδιασμό και τον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής και μόλις τον διαβεβαίωσαν ότι θα τον βοηθούσαν, ο 27χρονος παραιτήθηκε από τη δουλειά του στην Nextstop και επικεντρώθηκε στην υλοποίηση του Burbn.

Μέσα σε δύο εβδομάδες, είχε εξασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 500 χιλιάδων δολαρίων και ξεκίνησε προσλήψεις, παίρνοντας δίπλα του τον πρώην συμφοιτητή του, Μάικ Κρίγκερ. Τότε ήταν που αποφάσισαν να επικεντρωθούν στις ερασιτεχνικές, καθημερινές φωτογραφίες που ανέβαζε ο κόσμος.

Πώς πήρε το όνομά του

Έβαλαν δυνατότητες όπως το like, τον σχολιασμό και τα φίλτρα στις φωτογραφίες και τέλος, αποφάσισαν να δώσουν στην εφαρμογή ένα πιο ξεκάθαρο όνομα. Ήθελαν να συνδυάζει το instant (άμεσος) και το telegram (τηλεγράφημα). Έτσι επινόησαν το Instagram.

Οι πρώτες φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν από τον Μάικ Κρίγκερ και τον Κέβιν Σίστρομ τον Ιουλίου του 2010 με λίγες ώρες διαφορά. Επίσημα η εφαρμογή κυκλοφόρησε στο app store της Apple στις 6 Οκτωβρίου.

Μέσα σε μία εβδομάδα το Instagram έφτασε τις 100 χιλιάδες λήψεις, ενώ μέσα σε δύο μήνες ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο.

Τον Φεβρουάριο του 2011, ο Σίστρομ εξασφάλισε επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 7 εκατομμυρίων από επενδυτές, ωστόσο ο ίδιος θέλησε να κρατήσει την επιχείρηση «μικρή και οικογενειακή». Οι υπάλληλοι για να καταλάβετε δεν ήταν πάνω από 15.

Έχοντας αρνηθεί πρόταση από 500 εκατομμυρίων δολαρίων από το Twitter, ο Σίστρομ είδε τον Σεπτέμβριο του 2011 οι ενεργοί χρήστες να φτάνουν τα 10 εκατομμύρια. Το 2012 ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ αγόρασε το Instagram με τιμή πώλησης το 1 δισ. δολάρια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!