Πάνω από 10 εκατομμύρια ήταν οι θεατές που παρευρέθησαν στο σόου των 3μιση+ ωρών, πλην των άτυχων της Βιέννης. Για την ακρίβεια πουλήθηκαν 10.168.008 εισιτήρια, με μέσο όρο 68.241 θεατές ανά συναυλία.
Η Swift έδωσε 152 συναυλίες (τις 62 στις ΗΠΑ) σε 51 πόλεις παγκοσμίως.
Συνολικά ήταν 520 ώρες στην σκηνή, κάτι που αντιστοιχεί σε 21 ημέρες σερί.
Όσος ο πληθυσμός του Σιάτλ
Η μεγαλύτερη προσέλευση σε μία μόνο βραδιά ήταν στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, στις 16 Φεβρουαρίου 2024, με 96.006 θεατές. Και οι οκτώ βραδιές της Swift στο Wembley Stadium στο Λονδίνο, όπου έπαιξε περισσότερο από κάθε άλλο χώρο, συγκέντρωσαν 753.112 άτομα – περίπου όσος και ο πληθυσμός του Σιάτλ.
Όσο γιγαντιαία και αν είναι, τα νούμερα που αποκάλυψε η εταιρεία της Swift είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής επιχείρησης που περιέβαλε την περιοδεία. Δεν περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, τις εξαιρετικές πωλήσεις των εμπορευμάτων της, μια σειρά προϊόντων με τόση ζήτηση που η Swift άνοιξε τα περίπτερα πωλήσεων στο στάδιο μια μέρα νωρίτερα σε ορισμένες αγορές για να πουλήσει μπλουζάκια, φούτερ και χριστουγεννιάτικα στολίδια στους θαυμαστές της, με ή χωρίς εισιτήριο.
Έπαιζε περίπου 44-48 τραγούδια σε κάθε συναυλία, και άλλαξε περίπου 60 outfits.
Είχε 19 opening acts, μεταξύ των οποίων οι Paramore, Sabrina Carpenters, Gracie Abrams. Σε 2 συναυλίες ανέβηκε μαζί στην σκηνή η Florence Welch των Florence + the Machine, για να τραγουδήσουν μαζί το “Florida!!!”, για το οποίο έχουν συνεργαστεί στο The Tortured Poets Department.
Η Swift έκανε δωρεές εκατοντάδων χιλιάδων δολαρίων σε τράπεζες τροφίμων σε διάφορες στάσεις του τουρ της.
Κατά τη διάρκεια του τουρ έβγαλε και 3 άλμπουμ, το Taylor’s Version του Speak Now, το 1989 και το TTPD.
197 εκατ. δολάρια μπόνους
Σύμφωνα με το People, η Taylor Swift μοίρασε σε μπόνους 197 εκατ. δολάρια στους εργαζόμενους για το τουρ των… ρεκόρ.
Οι Swifties ξόδεψαν περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρείας ερευνών Question Pro. Όμως το σύνολο αυτό λαμβάνει υπόψη μόνο τις άμεσες δαπάνες, σύμφωνα με την US Travel Association, και θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια όταν συνυπολογίζονται οι έμμεσες δαπάνες και όταν οι μη κάτοχοι εισιτηρίων πραγματοποιούν αγορές εκτός του χώρου διεξαγωγής.