Το τεράστιο κοινό που έχει αποκτήσει η Μαλβέινι τον τελευταίο χρόνο, κυρίως εξαιτίας της σειράς «Days of Girlhood» που δημιούργησε στο TikTok και περιλαμβάνει βίντεο από την καθημερινότητά της ως «κορίτσι» (όπως αποκαλεί τον εαυτό της η 25χρονη τρανς) αποτελεί ισχυρό δέλεαρ για τις εταιρείες, που βλέπουν στον λογαριασμό της μια τεράστια διαφημιστική ευκαιρία.
Ως αποτέλεσμα, οι προτάσεις για συνεργασία «πέφτουν βροχή» και η Ντίλαν είναι πλέον το «πρόσωπο» που επιλέγουν πολύ μεγάλες φίρμες για να προωθήσει τα προϊόντα τους σε ένα – κυρίως – γυναικείο κοινό!
«Ειδοποιήστε τα MME, ξεκινά μια νέα εποχή γυμναστικής για μένα» αναφέρει η λεζάντα σε μία από τις αναρτήσεις της η Μαλβέινι, που πόζαρε για τον φακό φορώντας αθλητικό στηθόδεσμο και άλλα είδη της εταιρείας.
«Η Nike έγινε σπόνσορας της διεμφυλικής ακτιβίστριας Ντίλαν Μαλβέινι. Σταματήστε να αγοράζετε Nike, διαδώστε το» έγραψε ως απάντηση στο Twitter o συντηρητικός σχολιαστής Έβαν Κίλγκορ.
«Η Nike μόλις αποκάλυψε ότι ΜΙΣΕΙ τις αληθινές γυναίκες», ανέφερε σε ανάρτησή του ο Τζέιμς Μπράντλεϊ, υποψήφιος των Ρεπουμπλικανών στην Καλιφόρνια. «Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο του μισογυνισμού» συμπλήρωσε ο πολιτικός.
«Στην περίπτωση που ψάχνατε έναν λόγο να μην ξαναγοράσετε Nike, ορίστε», σχολίασε μια άλλη ανάρτηση που περιλάμβανε βίντεο με το διαφημιστικό περιεχόμενο της Μαλβέινι. «Αυτό είναι ένα χαστούκι για όλες τις γυναίκες».
Φυσικά, πολλά είναι και τα υποστηρικτικά μηνύματα για την 24χρονης τρανς από τους followers της που τη θεωρούν χαρισματική και τονίζουν ότι έφτασε εκεί που έφτασε με την αξία της και πως δικαιούται όλες τις ευκαιρίες που της παρουσιάζονται.
Ντίλαν Μαλβέινι, μια influencer που κάποιοι αγαπούν… να μισούν
Πριν από τη Nike, τα πυρά των επικριτών της Μαλβέινι είχαν στραφεί ενάντια και σε άλλες εταιρείες που τη διάλεξαν ως το πρόσωπο της καμπάνιας τους, με πρόσφατο παράδειγμα τη διαφήμιση της μπύρας Bud Light.