17.9 C
Nicosia
Τετάρτη 20 Νοέμβριος 2024 | 18:37

To νέο VW Tiguan είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα (τιμές)

Το νέο Volkswagen Tiguan, ξεκινά την «καρίερα» του στην Ελληνική αγορά. Το κορυφαίο σε πωλήσεις SUV στην Ευρώπη, έρχεται στην χώρα μας με νέο design, νέες τεχνολογίες, ακόμα πιο πρακτικό, ακόμα πιο ευρύχωρο.

Για πρώτη φορά το Tiguan προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση (με συνδυαστική ισχύ 245 PS) ηλεκτρική αυτονομία έως 60 χλμ, αλλά και μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου με ισχύ από 122 έως 320 ίππους

What Car ?
Ευκολα και απλά παίρνεις το πολυτελές που θέλεις με ελάχιστα το μήνα…
Υβριδικό SUV πιο οικονομικά από ποτέ!
Κέρδισε έως και 2.500€ στις ήδη χαμηλές τιμές
Το νέο υβριδικό SUV με νέα ευέλικτη χρηματοδότηση και λίγα το μήνα
H Black Friday στο αυτοκίνητο…
Το Volkswagen Tiguan είναι ένα από τα σημαντικότερα best-sellers στον κόσμο, ανεξάρτητα κατηγορίας. Ένα στα επτά, από τα περίπου 6,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κατασκεύασε η Volkswagen το 2019, ήταν Tiguan. Το νέο μοντέλο έχει νέο design, κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ είναι εξοπλισμένο με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες.

Εξωτερικά, το νέο Tiguan παραμένει επιβλητικό ενώ η εμφάνισή του είναι ακόμα πιο δυναμική. Με μήκος 4,509 μ., πλάτος 1,859 μ. (χωρίς τους καθρέφτες) και ύψος 1,665 μ., είναι από τα πιο μεγάλα μοντέλα της κατηγορίας του. Ένα από τα βασικά οπτικά χαρακτηριστικά του είναι η νέα, φαρδύτερη μάσκα με προβολείς LED, που παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στο μεγαλύτερο Touareg. Το καπό είναι ψηλότερο, οι προφυλακτήρες επανασχεδιασμένοι ενώ πίσω κυριαρχούν τα LED φωτιστικά σώματα, με το όνομα «Tiguan» τοποθετημένο σε κεντρική θέση κάτω από το σήμα Volkswagen. Νέα μορφή έχει και το σήμα “4MOTION”, στο πίσω μέρος των τετρακίνητων μοντέλων. Νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου από 17 έως και 20 ίντσες, προσθέτουν αισθητικά στη δυναμική παρουσία του νέου μοντέλου.

Στο εσωτερικό, συνεχίζει να έχει άνετους χώρους για πέντε άτομα, ρυθμιζόμενη μπρος-πίσω δεύτερη σειρά καθισμάτων αλλά και μεγάλο /ευμετάβλητο χώρο αποσκευών (615 – 1.655 λίτρα). Η Volkswagen βελτίωσε περαιτέρω όλα αυτά τα χαρακτηριστικά στο νέο Tiguan ενώ η οδηγοκεντρική σχεδίαση του μοντέλου, ενισχύθηκε περισσότερο χάρη στα χειριστήρια και το προσανατολισμένο προς τον οδηγό ταμπλό, που προσφέρει εργονομία. Το δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και συνδυάζεται με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων για τις εκδόσεις DSG, αλλά και τα νέα συστήματα ελέγχου και ψυχαγωγίας που διαθέτουν ψηφιακά πάνελ αφής αντί για κουμπιά και χειριστήρια.

Το σύστημα αυτόματου κλιματισμού «Air Care» Climatronic 3-ζωνών που εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις διαθέσιμες στην Ελλάδα, ελέγχεται από τη μεγάλη οθόνη αφής ενώ παράλληλα διαθέτει μεγάλου μεγέθους φωτιζόμενους ρυθμιστές αφής «touch sliders», που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο του ανεμιστήρα και της θερμοκρασίας. Ο χειρισμός γίνεται με διαισθητικό τρόπο χάρη στα χειριστήρια άμεσης πρόσβασης που τοποθετούνται ιδανικά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Ένα ακόμα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό στο νέο Tiguan είναι η νέα γκάμα συστημάτων Infotainment, η οποία επιτρέπει στο χρήστη να απολαμβάνει μια ποικιλία διαδικτυακών υπηρεσιών, ανεβάζοντας την ψηφιοποίηση του αυτοκινήτου σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όλα τα συστήματα Infotainment νέας γενιάς MIB3 περιλαμβάνουν τις online υπηρεσίες We Connect (για απεριόριστη περίοδο χρήσης) και We Connect Plus (δωρεάν για ένα χρόνο). Οι χρήστες μπορούν επίσης να εξατομικεύσουν ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και να τις αποθηκεύσουν στο cloud μέσω του Volkswagen ID για χρήση σε άλλα οχήματα της Volkswagen. Παράλληλα, σε όλες τις εκδόσεις διατίθεται ασύρματη προβολή και χειρισμός εφαρμογών smartphone μέσω του App-Connect Wireless για Apple CarPlay και Android Auto.

Η Volkswagen συνεργάστηκε με τον ειδικό ήχου Harman Kardon για την ανάπτυξη ενός νέου, προαιρετικού premium ηχοσυστήματος για το Tiguan. Δέκα μεγάφωνα υψηλής απόδοσης και ενισχυτής 480 watt εξασφαλίζουν ήχο υψηλών προδιαγραφών. Ο ήχος μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά χρησιμοποιώντας τέσσερα προκαθορισμένα προφίλ ήχου. Ο συνδυασμός πλούσιων μπάσων, πεντακάθαρων πρίμων και αναπαραγωγής ομιλίας με πιστότητα, δημιουργεί μια συναρπαστική εμπειρία ήχου.

Στην Ευρώπη, η Volkswagen προσφέρει το νέο Tiguan με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα για πρώτη φορά. Πρόκειται για τον συνδυασμό βενζινοκινητήρα 1.4 TSI 150 PS (110 kW) και ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 PS) που χρησιμοποιείται και σε άλλα Volkswagen. Η συνδυαστική ισχύς στο νέο Tiguan eHybrid είναι 245 PS (180 kW). Η μέγιστη ροπή είναι 400 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με το ειδικά σχεδιασμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6-σχέσεων. Η μονάδα συνδέεται απευθείας με τον εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα TSI, με την κίνηση να μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα.

Το concept λειτουργίας του κινητήριου συστήματος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε το Tiguan eHybrid να ξεκινά ηλεκτρικά, με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία έχει φορτιστεί επαρκώς. Χάρη στη σχετικά μεγάλη μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 13 kWh, η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (κατά NEDC) είναι έως 60 χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι οι μέσες ημερήσιες αποστάσεις ταξιδιού μπορούν να καλυφθούν με ηλεκτρική ισχύ και μηδενικές τοπικές εκπομπές. Το Tiguan eHybrid μπορεί να οδηγηθεί σε ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα στο E-MODE. Πάνω από αυτήν την ταχύτητα, το SUV μεταβαίνει αυτόματα σε υβριδική λειτουργία.

Διατίθεται και λειτουργία GTE, που προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο δυναμικής οδήγησης. Αυτή η λειτουργία ενεργοποιείται μέσω ενός κουμπιού άμεσης πρόσβασης στα δεξιά, δίπλα στο μοχλό ταχυτήτων DSG. Στη λειτουργία GTE, ο ηλεκτροκινητήρας και ο κινητήρας TSI συνδυάζονται για να παρέχουν τη μέγιστη ισχύ του συστήματος.

Ως plug-in υβριδικό, η μπαταρία του Tiguan eHybrid φορτίζεται από θύρα φόρτισης μπροστά, στην πλευρά του οδηγού. Ανάλογα με την πηγή ισχύος, η φόρτιση πραγματοποιείται με εναλλασσόμενο ρεύμα 2,3 ή 3,6 kW (AC). Ο φορτιστής μπαταρίας που είναι ενσωματωμένος στο Tiguan eHybrid διαχειρίζεται πλήρως αυτόματα τη φόρτιση, με τον οδηγό απλά να συνδέει τα βύσματα.

Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας TDI του νέου Tiguan υιοθετεί τη λύση των δύο διαδοχικών καταλυτικών μετατροπέων SCR διαδοχικά και της διπλής δόσης AdBlue. Αυτό επιτρέπει στη Volkswagen να μειώσει τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Ανεξάρτητα από τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, η διπλή δοσολογία διασφαλίζει ότι ένας από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας. Αυτό διευκολύνει την εξαιρετικά αποτελεσματική μετεπεξεργασία καυσαερίων, η οποία μετατρέπει τα οξείδια του αζώτου σε νερό και αβλαβές άζωτο.

Στην Ελλάδα, το νέο Tiguan θα είναι διαθέσιμο και με τις τρεις εκδόσεις ισχύος του 2.0 TDI. Παρέχουν 122 PS, 150 PS και 200 PS αντίστοιχα.

Ο γνωστός βενζινοκινητήρας 1.5 TSI είναι επίσης διαθέσιμος στο νέο Tiguan, σε δύο εκδόσεις ισχύος. Διαθέτει Active Cylinder Management (ACT), σύστημα που απενεργοποιεί ανάλογα με το φορτίο τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους και μειώνει την κατανάλωση έως και 0,3 λ./100 χλμ.. Και οι δύο εκδόσεις TSI 1,5 λίτρων έχουν μπροστινή κίνηση. Μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά για τις δύο εκδόσεις:

TSI 130 PS – Η μέγιστη ροπή 220 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, έχει τελική ταχύτητα έως και 195 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση NEDC είναι 5,7 έως 5,5 λ./100 χλμ..

TSI 150 PS – Ο κινητήρας 150 PS TSI αποδίδει τη μέγιστη ροπή 250 Nm από 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το Tiguan έχει τελική ταχύτητα 203 χλμ./ώρα. Με το προαιρετικό κιβώτιο DSG 7-σχέσεων η τελική ταχύτητα είναι 202 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξίσου οικονομικές με κατανάλωση 5,7 έως 5,9 λ./100 χλμ..

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το νέο Tiguan θα διατίθεται και σε έκδοση R. Εξοπλισμένο με τον δίλιτρο Performance TSI κινητήρα των 320 PS, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με διπλό έλεγχο εκκεντροφόρου άξονα και τετρακίνηση 4MOTION με R-Performance Torque Vectoring για να κατανέμεται η ροπή ανεξάρτητα σε κάθε έναν από τους πίσω τροχούς, για καλύτερη δυναμική συμπεριφορά και κορυφαίο έλεγχο ακόμα και στις στροφές.

Ο οδηγός μπορεί να ελέγξει τον τρόπο λειτουργίας του R-Performance Torque Vectoring και των συστημάτων δυναμικής σταθεροποίησης του οχήματος μέσω του στάνταρ προφίλ οδήγησης (COMFORT, SPORT, RACE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW και OFFROAD EXPERT). Ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στη λειτουργία RACE, στην πιο δυναμική λειτουργία, ιδιαίτερα γρήγορα μέσω του κουμπιού R στο πολυλειτουργικό τιμόνι του Tiguan R.

Η μετάδοση ισχύος πραγματοποιείται από ένα ειδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-σχέσεων ( DQ500), το οποίο έχει σχεδιαστεί για ιδιαίτερα υψηλές ροπές. Το πλεονέκτημα του DQ500 είναι ότι η πλήρης ροπή μπορεί να μεταδοθεί ήδη από την 1η ταχύτητα χωρίς περιορισμό. Η τελική ταχύτητα του Tiguan R είναι 250 χλμ./ώρα.

Το Νέο Tiguan διαθέτει όλες τις καινοτόμες τεχνολογίες IQ. DRIVE της Volkswagen που στόχο έχουν την ασφάλεια και την άνεση του οδηγού και των επιβατών.

Ο βασικός εξοπλισμός IQ. DRIVE στο νέο Tiguan αναλυτικά:

Multi-collision Brake
Front Assist με City Emergency Braking & προστασία πεζών
Lane Assist
Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης Fatigue Detection
Adaptive Cruise Control
Light Assist – Σύστημα αυτόματης προσαρμογής φωτισμού μεγάλης σκάλας
Park Pilot – Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός – πίσω
Emergency Call Service (Κλήση έκτακτης ανάγκης)
Προνοητικό σύστημα Start & Stop
Προαιρετικός εξοπλισμός IQ. DRIVE
Travel Assist
Park Assist (Αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης)
Pre-Crash (Προληπτική προστασία επιβατών)
Side Assist (Σύστημα προειδοποίησης οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο τυφλό σημείο)
Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας
Emergency Assist (Αυτόνομο σύστημα υποβοήθησης έκτακτης ανάγκης) μόνο DSG
Στο λανσάρισμα του νέου Tiguan στην Ελλάδα, άμεσα διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις βενζίνης με τον κινητήρα 1.5 TSI όλες οι εκδόσεις πετρελαίου με τον κινητήρα 2.0 TDI. Τόσο η plug-in υβριδική έκδοση όσο και οι πιο ισχυρές εκδόσεις βενζίνης (ανάμεσά τους και η R) θα ακολουθήσουν στο πρώτο τρίμηνο του 2021, οπότε και θα ανακοινωθούν οι σχετικές προτεινόμενες τιμές λιανικής.

Οι τιμές του είναι

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΚΔΟΣΗ CO2
g/km

NEDC

ΤΙΜΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
1.5 TSI 130PS ACT EVO Life 126 € 25.990
1.5 TSI 150PS ACT EVO Life 130 € 26.490
1.5 TSI 150PS ACT EVO DSG7 Life 130 € 30.560
1.5 TSI 150PS ACT EVO DSG7 R-Line 133 € 35.490
2.0 TSI 190PS 4Motion DSG7 Life – Μαρ 2021
2.0 TSI 245PS 4Motion DSG7 R-Line – Φεβ 2021
R TSI 320PS 4Motion DSG7 – Φεβ 2021
PLUG-IN HYBRID (PHEV)
1.4 TSI 245PS eHybrid DSG6 R-Line – Ιαν 2021
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL
2.0 TDI 122PS Life 119 € 26.160
2.0 TDI 150PS DSG7 Life 119 € 33.960
2.0 TDI 150PS DSG7 R-Line 122 € 39.470
2.0 TDI 150PS 4Motion DSG7 Life 129 € 35.450
2.0 TDI 200PS 4Motion DSG7 R-Line 140 € 45.450

Πηγή: newsauto.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Έκπληξη Πρατηριούχων για δηλώσεις Προέδρου ΕΠΑ για τιμές καυσίμων

O Παγκύπριος Σύνδεσμος Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων εκφράζει έκπληξη για τις δηλώσεις που έγιναν από την Πρόεδρο της Επιτροπής Προστασίας Ανταγωνισμού (ΕΠΑ), Εύα Παντζαρή στην Κοινοβουλευτική...

Η Πρεσβεία της Κύπρου στην Ουκρανία επί του παρόντος συνεχίζει τη λειτουργία της

Συνεχίζει επί του παρόντος τη λειτουργία της η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ουκρανία, ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος Τύπου του Υπουργείου Εξωτερικών, Θεόδωρος Γκότσης,...

Νέα υποχώρηση ΧΑΚ – Έφτασε στο όριο των 200 μονάδων

Συνεχίστηκαν και την Τετάρτη οι απώλειες στο Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου (ΧΑΚ) με τον Γενικό Δείκτη να υποχωρεί στις 200,86 μονάδες, παρουσιάζοντας πτώση 0,49%. Πτώση 0,50% παρουσίασε και...

ΗΠΑ: Ένας νεκρός από τον «κυκλώνα-βόμβα» – Χωρίς ρεύμα μισό εκατομμύριο σπίτια

Τουλάχιστον ένα άτομο έχασε τη ζωή του από τον «κυκλώνα-βόμβα» που σαρώνει τις βορειοδυτικές ΗΠΑ τις τελευταίες ώρες, προκαλώντας εκτεταμένες διακοπές ρεύματος και πτώσεις δέντρων. Κύρια χαρακτηριστικά της...

Πόλεμος στην Ουκρανία: Μεγαλύτερη κινητικότητα στα καταφύγια του Κιέβου υπό τον κίνδυνο ρωσικής επίθεσης

Από σήμερα το πρωί, οι προειδοποιήσεις για μια «δυνητικά σημαντική επίθεση» και το κλείσιμο ορισμένων πρεσβειών, έχουν κοινοποιηθεί ευρέως στα ουκρανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης...

ΣΥΡΙΖΑ: Ώρα debate για τους 4 υποψηφίους προέδρους – Πώς θα διεξαχθεί η τηλεμαχία

Τέσσερις ημέρες πριν από τις εσωκομματικές κάλπες για την ανάδειξη προέδρου στον ΣΥΡΙΖΑ, οι τέσσερις υποψήφιοι για την ηγεσία θα διασταυρώσουν σήμερα στις 20.00 τα...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!