Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο NOTE για την Ιαπωνική αγορά, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις 23 Δεκεμβρίου. To εντυπωσιακό είναι ότι το νέο NOTE θα διατίθεται αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο e-POWER. Ως το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις της εταιρείας στην μητρική αγορά της, το νέο αυτοκίνητο συνεχίζει να διαδραματίζει βασικό ρόλο στο παγκόσμιο σχέδιο μετασχηματισμού της, με την κωδική ονομασία Nissan NEXT.
Νωρίτερα φέτος, η Nissan παρουσίασε το Kicks e-POWER στην Ιαπωνία, την Ταϊλάνδη και την Ινδονησία, ενώ σχεδιάζει να λανσάρει σύντομα την τεχνολογία e-POWER στην Ευρώπη και την Κίνα. Μέχρι στιγμής έχουν πωληθεί σχεδόν 430.000 οχήματα, εξοπλισμένα με το καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Μέχρι το τέλος της οικονομικής χρήσης του 2023, η Nissan αναμένει να παραδώσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων EV και e-POWER, σε αγοραστές σε όλο τον κόσμο.
Το ολοκαίνουργιο NOTE παρουσιάζει την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Nissan, του Διαχρονικού Ιαπωνικού Φουτουρισμού (Timeless Japanese Futurism). Η απλή αλλά δυναμικά σύγχρονη και διακριτική ιαπωνική προσέγγιση, κάνει το NOTE να ξεχωρίζει από τα άλλα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.
Η χαρακτηριστική μάσκα V της Nissan πλαισιώνει το εξωτερικό, σχηματίζοντας μια ισχυρή γραμμή V κάτω από τους λεπτούς προβολείς. Οι χαρακτηριστικές γραμμές εκτείνονται από το μπροστινό μέρος, “χαράσσοντας” το πλευρικό προφίλ και μεταβαίνοντας στα πίσω λεπτά φωτιστικά σώματα οριζόντιου σχεδιασμού. Η συνολική εντύπωση είναι μια προηγμένη, απλή και δυναμική σχεδίαση, συνώνυμο της ηλεκτροκίνητης εποχής.
Το μοτίβο της μπροστινής μάσκας αντλεί έμπνευση από τον παραδοσιακό ιαπωνικό σχεδιασμό, μεταδίδοντας μια πινελιά χειροτεχνίας. Την περίτεχνη μάσκα πλαισιώνουν οι κομψοί προβολείς με τέσσερις λυχνίες LED, προσδίδοντας στην μπροστινή όψη μια δυναμική και σπορ εμφάνιση.
Το μοντέρνο σύνολο συμπληρώνουν και οι ζάντες αλουμινίου δεκαέξι ιντσών, με σχέδιο που θυμίζει λεπίδα σπαθιού, κάνοντας ακόμα πιο ξεχωριστή την παρουσία του νέου NOTE στον δρόμο.
Το μοντέλο έρχεται με 13 διαθέσιμους χρωματικούς συνδυασμούς, συμπεριλαμβανομένων δύο επιλογών διχρωμίας και ενός εντυπωσιακού μπλε με την ονομασία Vivid Blue. Διατίθεται επίσης το νέο χρώμα Opera Mauve, ειδικά σχεδιασμένο για το NOTE.
Το νέο NOTE αψηφά τις προκαταλήψεις σχετικά με τους εσωτερικούς χώρους για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, ελαχιστοποιώντας το αποτύπωμα των υλικών και αυξάνοντας παράλληλα την άνεση και την τεχνολογία. Η κεντρική κονσόλα είναι τοποθετημένη με γνώμονα την εύκολη πρόσβαση στον μικρό ηλεκτρονικό μοχλό αλλαγής ταχύτητας, απελευθερώνοντας τον χώρο κάτω από αυτόν.
Τα καθίσματα Zero Gravity και τα μεγάλα υποβραχιόνια , προσφέρουν αυξημένη άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Για τους πίσω επιβάτες, ο χώρος υπερβαίνει κατά πολύ τις προδιαγραφές της κατηγορίας, με άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια, καθώς και ανακλινόμενες πλάτες καθισμάτων. Η πίσω πόρτα έχει ένα ευρύ άνοιγμα με πρόσβαση σε έναν άνετο χώρο αποσκευών, καθιστώντας πανεύκολη τη φόρτωση και την εκφόρτωση αντικειμένων.
Η τεχνολογία αιχμής διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες είναι άμεσα διαθέσιμες με μια ματιά. Κατά την είσοδο, τον οδηγό καλωσορίζει η μεγάλη ενσωματωμένη οθόνη διεπαφής με τον χρήστη, που συνδέει τις πληροφορίες του οχήματος και τις λεπτομέρειες πλοήγησης με έναν απρόσκοπτο οριζόντιο προσανατολισμό. Τα ψηφιακά όργανα μέτρησης, απεικονίζουν τις πληροφορίες με ευκρίνεια και σαφήνεια. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει ασύρματη φόρτιση, αγκαλιάζοντας τη συνδεδεμένη, ψηφιακή εποχή.
Το ολοκαίνουργιο NOTE αντιπροσωπεύει την τρίτη γενιά του μοντέλου. Η εντελώς νέα πλατφόρμα και ο σχεδιασμός του, δίνουν μια νέα, προηγμένη οπτική.
Επιπλέον, το νέο NOTE διαθέτει τη δεύτερη γενιά του αναγνωρισμένου ηλεκτροκίνητου συστήματος e-POWER της Nissan. Τώρα, όντας επανασχεδιασμένο και αναβαθμισμένο, το σύστημα παράγει περισσότερη ισχύ, εμπειρία οδήγησης υψηλότερης ποιότητας και βελτιωμένη απόδοση. Αντιπροσωπεύει μια βαθμιαία αλλαγή στις επιδόσεις, με απόκριση στην επιτάχυνση, ομαλή επιβράδυνση και αθόρυβη κύλιση, που μόνο ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης μπορεί να προσφέρει.
Η νέα γκάμα του ΝΟΤΕ θα διαθέτει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετρακίνητο μοντέλο, με δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω αντίστοιχα, που θα μεταδίδουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Το μοντέλο AWD έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει τον προσεχή Δεκέμβριο.
Το σύστημα δεύτερης γενιάς e-POWER διαθέτει ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα και μετατροπέα. Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 10% και η απόδοση κατά 6%, παρέχοντας ισχυρή, συναρπαστική επιτάχυνση είτε από στάση ή κατά την προσπέραση. Η τεχνολογία ελέγχου του e-POWER έχει ρυθμιστεί ώστε να επιτυγχάνει ομαλότερη επιτάχυνση, βελτιώνοντας παράλληλα σε σημαντικό βαθμό την ησυχία στην καμπίνα.
Ο νέος μετατροπέας είναι τώρα 40% μικρότερος και 30% ελαφρύτερος. Ο ενσωματωμένος βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είναι επίσης πιο αποδοτικός, τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και σε αυτό της εξοικονόμησης καυσίμου. Ο κινητήρας λειτουργεί τώρα σε χαμηλότερες στροφές και με μικρότερη συχνότητα κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης οδήγησης. Σε συνδυασμό με την βελτιωμένη ηχομόνωση στο αμάξωμα , τα επίπεδα θορύβου κατά την κύλιση είναι αρκετά χαμηλότερα για την κατηγορία.
Ως παγκόσμια πρωτιά, η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας ελέγχεται σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Όταν ο θόρυβος αυξάνεται λόγω των επιφανειακών συνθηκών του οδοστρώματος και της ταχύτητας του οχήματος, ο κινητήρας ενεργοποιείται για να φορτίσει την μπαταρία του e-POWER. Αυτό συνεπάγεται μείωση της ανάγκης για λειτουργία του κινητήρα σε, υπό διαφορετικά, ήσυχες συνθήκες.
Η προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας του νέου NOTE προσφέρει ολιστική κάλυψη, επαυξάνοντας τα επίπεδα υποστήριξης και εμπιστοσύνης για τον οδηγό του. Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν το ProPILOT της Nissan με Navi-link, το οποίο συγχρονίζεται με το σύστημα πλοήγησης και ανιχνεύει το όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους, αναπροσαρμόζοντας αυτόματα την προκαθορισμένη ταχύτητα. Επιπλέον, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να εκτιμήσει τη γωνία των επερχόμενων στροφών και να επιβραδύνει ανάλογα το όχημα.
Ως ακόμα μια πρωτιά για την Nissan, το πλαίσιο του οχήματος ενσωματώνει τον εξαιρετικά υψηλής αντοχής χάλυβα 1.470 MPa, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο τόσο στη μείωση του βάρους όσο και στη βελτίωση της παθητικής ασφάλειας.