17.4 C
Nicosia
Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021 | 14:15

Hyundai Tucson: Διακτινισμός στο μέλλον

Επαναστατικά τολμηρό μπορεί να χαρακτηριστεί το ολοκαίνουριο Tucson, από κάθε άποψη, αφού και προηγμένο σχεδιασμό διαθέτει και τεχνολογίες αιχμής, με «ατού» την πιο εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων στην κατηγορία του (compact SUV) -υπάρχουν υβριδικές, plug-in υβριδικές και 48V υβριδικές εκδόσεις- σύμφωνα με τη δέσμευση της Hyundai για φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις. Η τέταρτη γενιά του επιτυχημένου best-seller της Hyundai, που, από την πρώτη φορά που κυκλοφόρησε το 2004, έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις τα 7 εκατομμύρια οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι εδώ, με τιμή εκκίνησης 24.990€ -η plug-in υβριδική έκδοση και η έκδοση N Line θα λανσαριστούν αργότερα μέσα στο έτος. Το νέο Tucson κατασκευάζεται σε πολλές παραγωγικές μονάδες της εταιρείας ανά τον κόσμο, ενώ παράλληλα αποτελεί την τρίτη γενιά του μοντέλου που κατασκευάζεται στην Ευρώπη, στο εργοστάσιο της Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Nošovice της Τσεχίας.

Το νέο Tucson δεν αποτελεί απλώς μια εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου, αλλά αντιπροσωπεύει μια σχεδιαστική επανάσταση της Hyundai. Συνολικά, διαθέτει ένα πιο μεγάλο και πιο φαρδύ αμάξωμα σε σχέση με τον προκάτοχό του. Η μυώδης εικόνα του συνδυάζει έντονες ακμές και δυναμικές αναλογίες με έντονες επιφάνειες, εξασφαλίζοντας μια προηγμένη εμφάνιση χωρίς συμβιβασμούς. Είναι το πρώτο SUV της Hyundai που εξελίχθηκε σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας “Sensuous Sportiness”. Αυτή η σχεδιαστική κατεύθυνση χαρακτηρίζεται από την αρμονία μεταξύ τεσσάρων θεμελιωδών στοιχείων: των αναλογιών, της αρχιτεκτονικής, του στυλ και της τεχνολογίας. Σκοπός της είναι να αναδείξει ξεχωριστές λεπτομέρειες στα μοντέλα της Hyundai, που υλοποιούνται με καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις.

Οι υποψήφιοι πελάτες του Νέου Tucson μπορούν να επιλέξουν μεταξύ εννέα χρωμάτων αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων : Shimmering Silver, Amazon Gray και Teal. Επιπλέον η επιλογή μιας διχρωμίας στην οροφή σε Phantom Black ή Dark Knight προσφέρει στους πελάτες ακόμη περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Άνετο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό που συνδυάζει μέγιστη άνεση με κορυφαία τεχνολογία Μπαίνοντας στο ολοκαίνουριο, εκλεπτυσμένο και ευρύχωρο εσωτερικό του Νέου Tucson, που ονομάζεται INTERSPACE, είναι σαν να μπαίνεις σε ένα όμορφα οργανωμένο χώρο όπου οι καθημερινές ανησυχίες εξαφανίζονται. Ο χώρος, οι τεχνολογίες αιχμής και οι πληροφορίες τέμνονται απολύτως αρμονικά. Διαθέτει στοιχεία που είναι εμπνευσμένα από καταρράκτες, ενώ τα διπλά ασημένια διακοσμητικά που ξεκινούν από το ταμπλό και καταλήγουν στις πίσω πόρτες είναι σε τέλεια αρμονία με τα υλικά των επενδύσεων που διαθέτουν ουδέτερους τόνους. Η απρόσκοπτη ενσωμάτωση κορυφαίων τεχνολογικών χαρακτηριστικών παρέχει στους πελάτες του Νέου Tucson μια προηγμένη και πλήρως εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία. Η νέα οθόνη AVN-T των 10,25 ιντσών προσδιορίζει το κέντρο του ταμπλό. Οι σχεδιαστές της Hyundai δεν επέλεξαν φυσικούς διακόπτες και κουμπιά, επομένως όλες οι λειτουργίες AVN για τη θέρμανση, τον εξαερισμό και τον κλιματισμό ελέγχονται μέσω αφής, καθιστώντας το Tucson το πρώτο μοντέλο της Hyundai που διαθέτει πλήρη έλεγχο αφής. Υψηλής ποιότητας μαλακά πλαστικά εκτείνονται σε όλη την καμπίνα, ενισχύοντας την εμφάνιση του μοντέλου, ενώ καινούργιοι έμμεσοι αεραγωγοί ξεκινούν από τις πόρτες και καταλήγουν στην κεντρική κονσόλα. Η εξέλιξη του εσωτερικού σχεδιασμού του Tucson οδήγησε σε μια πιο χαμηλή θέση του πίνακα οργάνων. Το φαρδύ πάνω μέρος του ταμπλό ενώνεται άψογα με τις επενδύσεις στις πόρτες, αγκαλιάζοντας στην ουσία τους εμπρός επιβάτες. Αυτά τα φουτουριστικά χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν μια ακόμα πιο σύγχρονη αίσθηση καθώς και νέα επίπεδα υψηλής ποιότητας σχεδιασμού.

Η Hyundai παρέχει στο ολοκαίνουριο Tucson την τελευταία έκδοση των κορυφαίων υπηρεσιών Bluelink σε συνδυασμό με το σύστημα infotainment με την οθόνη των 10,25 ιντσών. Το αναβαθμισμένο Bluelink προσφέρει μια σειρά νέων πλεονεκτημάτων και υπηρεσιών για τους πελάτες της Hyundai, όπως Connected Routing, Last Mile Navigation και μια νέα δυνατότητα Προφίλ Χρήστη (User Profile).

Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με ένα αναβαθμισμένο σύστημα ασφαλείας επτά αερόσακων, το οποίο διαθέτει ένα νέο κεντρικό αερόσακο στα εμπρός καθίσματα, ένα μοναδικό χαρακτηριστικό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σε περίπτωση σύγκρουσης ο νέος αερόσακος εμποδίζει τους επιβάτες που κάθονται μπροστά να χτυπήσουν μεταξύ τους ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών. Όταν η ενεργοποίηση των αερόσακων προκαλείται από πρόσθια ή πλευρική πρόσκρουση, το σύστημα Multi-collision ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα έκτακτης ανάγκης για τη μείωση του κινδύνου δευτερογενών ή πολλαπλών συγκρούσεων. Είναι εξοπλισμένο, επίσης, μεταξύ άλλων, με το σύστημα Forward Collision Assist (FCA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό ηχητικά για μια επικείμενη σύγκρουση με προπορευόμενα αυτοκίνητα, ποδήλατα ή πεζούς. Το Lane Follow Assist (LFA) διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας του. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα στο εμπρός μέρος το σύστημα αναγνωρίζει την προβλεπόμενη λωρίδα και το LFA προχωρά σε μια διακριτική διορθωτική κίνηση στο σύστημα διεύθυνσης για να βοηθήσει στη διατήρηση της πορείας στο κέντρο της.

Εκτός από τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, το ολοκαίνουργιο Tucson είναι διαθέσιμο και με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το Νέο Tucson εξελίχθηκες με προτεραιότητα στη μείωση των εκπομπών ρύπων δίχως κανένα συμβιβασμό στην οδηγική απόλαυση. Η υβριδική έκδοση αποτελείται από το νέο 1.6 T-GDI (υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης με άμεσο ψεκασμό) τεχνολογίας Smartstream κινητήρα και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 44,2 kW που τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (6AT) και διατίθεται ως προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο.

Το σύστημα είναι το πιο ισχυρό στη νέα γκάμα κινητήρων του Tucson, με συνδυασμένη ισχύ 230 ίππων. Όσον αφορά την 48V υβριδική τεχνολογία, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από τρεις διαφορετικές εκδόσεις: 1.6 T-GDI Smartstream με 150 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς 1.6 T-GDI Smartstream με 180 ίππους και προαιρετική 4κίνηση 1.6 CRDi Smartstream με 136 ίππους και προαιρετική 4κίνηση Η Hyundai έχει συνδυάσει την αποδοτική 48V υβριδική τεχνολογία με κινητήρα 1.6 T-GDI με 150 ίππους, ο οποίος είναι διαθέσιμος με το 6τάχυτο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων iMT και το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Μια άλλη εξίσου ισορροπημένη έκδοση είναι η 1.6 T-GDI με 180 ίππους, η οποία θα προσφέρεται ως προσθιοκίνητη με 6τάχυτο κιβώτιο iMT και επιπλέον με 7DCT με 4κίνηση.

Στο μεταξύ, ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 CRDi των 136 ίππων στην 48V υβριδική έκδοση διατίθεται με κιβώτιο 7DCT είτε ως τετρακίνητο είτε ως προσθιοκίνητο. Όταν δεν συνδυάζεται με το 48V υβριδικό σύστημα, ο βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream των 150 ίππων είναι διαθέσιμος με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς. Ο ντίζελ 1.6 CRDi Smartstream είναι διαθέσιμος με 115ίππους, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς. Ο ολοκαίνουριος κινητήρας 1.6 T-GDI Smartstream είναι εξοπλισμένος με την τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) της Hyundai. Το CVVD βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα και την οικονομία καυσίμου ενώ παράλληλα είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Η τεχνολογία χρονισμού και ελέγχου των βαλβίδων ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος τους ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Αυτό είναι το μόνο σύστημα που μπορεί να μεταβάλλει τη διάρκεια του ανοίγματος της βαλβίδας κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, ανάλογα με τις συνθήκες. Επίσης θα είναι διαθέσιμη και μια plug-in υβριδική έκδοση του ολοκαίνουριου Tucson με κινητήρα 1.6 TGDI και 265 ίππους. To νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο της Hyundai (iMT) Όλοι οι πελάτες του νέου Tucson θα έχουν στην διάθεσή τους το εξελιγμένο κιβώτιο iMT της Hyundai. Το iMT λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρονικά και αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο μετά την απελευθέρωση του πεντάλ του γκαζιού από τον οδηγό καθώς και όταν οδηγεί με σταθερή ταχύτητα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να «ρολάρει» μειώνοντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου. Η επιλεγμένη σχέση παραμένει σε εμπλοκή ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό. Μόλις ο οδηγός πιέσει είτε το πεντάλ του φρένου είτε του γκαζιού τότε ο κινητήρας παίρνει ξανά μπροστά στην ίδια ταχύτητα χάρη στην εκκίνηση που παρέχεται από τη μίζα / γεννήτρια του Mild Hybrid Starter Generator (MHSG). Εάν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του συμπλέκτη για να αλλάξει σχέση ή εάν η ταχύτητα του οχήματος είναι πολύ χαμηλή για την επιλεγμένη σχέση, τότε το κιβώτιο επανεκκινεί τον κινητήρα στο νεκρό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

O ΟΚΥπΥ έχει έτοιμο για πιθανό τρίτο κύμα

Έτοιμος, δηλώνει ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ), να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο ενός τρίτου κύματος κορωνοϊού, με την διαμόρφωση αναθεωρημένου σχεδίου ανάπτυξης περισσοτέρων κλινών...

Στις εταιρείες Loizou & Co και MAP Innovation ανέθεσε το ΚΕΒΕ την προώθηση των startups

Το Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο (ΚΕΒΕ) ανέθεσε στις εταιρείες Loizou & Co and MAP Innovation την ανάπτυξη εκστρατείας συμμετοχικής χρηματοδότησης crowdfunding για κυπριακά...

Σε επιφυλακή η ΕΛ.ΑΣ. μετά τις συνεχείς επιθέσεις από αλληλέγγυους στον Δ. Κουφοντίνα

Σε επιφυλακή βρίσκεται η ελληνική αστυνομία μετά τις συνεχείς επιθέσεις από αλληλέγγυους στον Δημήτρη Κουφοντίνα ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Λαμίας. Στο αρχηγείο της ΕΛΑΣ...

Πέραν των 850.000 δικαιούχων εγγράφηκαν τους πρώτους 18 μήνες στο ΓεΣΥ

Πέραν των 850.000 δικαιούχων έχουν εγγραφεί μέχρι σήμερα στο Γενικό Σύστημα Υγείας (ΓεΣΥ), σύμφωνα με τον απολογισμό πεπραγμένων για τους πρώτους 18 μήνες του...

Υπό κράτηση 50χρονος για κλοπή σκύλων

Υπόθεση κλοπής σκύλων, διερευνά η Αστυνομία Πάφου . Σύμφωνα με την Αστυνομία, υπόθεση κλοπής κυνηγετικών σκύλων από την περιοχή της Πέτρας του Ρωμιού καταγγέλθηκε από...

Σε υψηλό τριών ετών η μεταποίηση στην ευρωζώνη

Η επιχειρηματική δραστηριότητα στην ευρωζώνη κινήθηκε με ταχείς ρυθμούς τον Φεβρουάριο χάρη στην αύξηση της ζήτησης, σύμφωνα με έρευνα του δημοσιεύθηκε σήμερα, αν και...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!