22.6 C
Nicosia
Σάββατο 17 Απριλίου 2021 | 23:54

Honda SENSING Elite: Με Δυνατότητες Αυτοματοποιημένης Οδήγησης Επιπέδου 3

Στην προσπάθειά της για δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς ατυχήματα και ακολουθώντας το πνεύμα του παγκόσμιου συνθήματος της εταιρείας για την ασφάλεια, “Safety for Everyone”, η Honda υπήρξε από καιρό στην πρώτη γραμμή της έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογιών ασφάλειας. Η έλευση του Legend -στην Ιαπωνία- που εξοπλίζεται με το Honda SENSING Elite αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα προόδου στον τομέα της προηγμένης τεχνολογίας που σχετίζεται με την ασφάλεια.

Το Honda SENSING Elite βασίζεται στη λειτουργικότητα του Honda SENSING, το οποίο είναι στάνταρ σε όλη την Ευρωπαϊκή γκάμα αυτοκινήτων της Honda. Μία τεχνολογία του συστήματος είναι η λειτουργία “Traffic Jam Pilot”, που πληροί τις προϋποθέσεις για αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3 (αυτοματοποιημένη οδήγηση υπό όρους σε περιορισμένη περιοχή), για την οποία η Honda έχει λάβει την απαιτούμενη έγκριση από το Ιαπωνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών , Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT). Η τεχνολογία Traffic Jam Pilot επιτρέπει στο αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης να καθοδηγεί το όχημα υπό ορισμένες συνθήκες, αντί για τον οδηγό, όπως στην περίπτωση που το όχημα βρίσκεται σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης σε αυτοκινητόδρομο.

Για τον έλεγχο του οχήματος, το σύστημα προσδιορίζει τη θέση του όπως και τις οδικές συνθήκες χρησιμοποιώντας δεδομένα από τους τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ευκρίνειας και το παγκόσμιο δορυφορικό σύστημα πλοήγησης (GNSS), αναγνωρίζοντας περιμετρικά σε γωνία 360 μοιρών το περιβάλλον γύρω από το όχημα με τη βοήθεια εξωτερικών αισθητήρων. Ταυτόχρονα, το σύστημα παρακολουθεί την κατάσταση του οδηγού χρησιμοποιώντας την κάμερα παρακολούθησης που είναι τοποθετημένη μέσα στο όχημα. Βασισμένη σε αυτή την ευρεία γκάμα πληροφοριών, η κύρια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) προβαίνει στις σωστές διαγνώσεις, προβλέψεις και αποφάσεις και εφαρμόζει έναν έλεγχο υψηλού επιπέδου στην επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τη διεύθυνση του οχήματος για να βοηθήσει τον οδηγό να επιτύχει ομαλή οδήγηση υψηλής ποιότητας.
Δίνοντας την υψηλότερη προτεραιότητα στους τομείς της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, για την ανάπτυξη του συστήματος χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις στις οποίες περιλαμβάνονταν συνολικά περίπου 10 εκατομμύρια σενάρια και μοτίβα πιθανών καταστάσεων στον πραγματικό κόσμο, ενώ πραγματοποιήθηκαν αρκετές δοκιμές με την οδήγηση δοκιμαστικών οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους για συνολικά περίπου 1,3 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Επιπλέον, το σύστημα ενσωματώνει στοιχεία στο σχεδιασμό του για να διασφαλίσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία σε περίπτωση προβλήματος με οποιαδήποτε από τα επιμέρους τμήματά του. Σημαντικό: H Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής (Human-Machine Interface – HMI) επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει στιγμιαία την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος, την οδηγική κατάσταση και τις αιτήσεις για παράδοση σε αυτόν του ελέγχου του οχήματος, οι οποίες εκδίδονται από το σύστημα. Οι ενδεικτικές λυχνίες του συστήματος Honda SENSING Elite είναι τοποθετημένες στο τιμόνι, στο πάνω μέρος της οθόνης του συστήματος πλοήγησης και στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όταν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία Hands-off, η ενδεικτική λυχνία στο τιμόνι ανάβει και όταν ενεργοποιείται το Traffic Jam Pilot και άλλες ενδεικτικές λυχνίες ανάβουν επίσης με μπλε φως. Όταν το σύστημα ζητά την παράδοση του ελέγχου του οχήματος στον οδηγό, όλες οι ενδεικτικές λυχνίες αλλάζουν το χρώμα τους σε πορτοκαλί και αναβοσβήνουν ώστε να στείλουν ένα κατανοητό μήνυμα στον οδηγό. Η μεγάλη full-LCD οθόνη των 12,3 ιντσών εμφανίζει επίσης την κατάσταση λειτουργίας του συστήματος, την οδηγική κατάσταση και τα αιτήματα παράδοσης του ελέγχου στον οδηγό με απλό αλλά εκφραστικό τρόπο.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Οι γυναίκες της Ελληνικής Επανάστασης που δεν ξέρεις

Tης Ηρώς Κουνάδη Καπετάνισσες, κατάσκοποι, αρχηγοί ασκεριών, πολεμίστριες και ηρωίδες. Πέντε από τις πολλές σπουδαίες γυναίκες της Ελληνικής Επανάστασης, και οι ενδιαφέρουσες ιστορίες σου… που...

Ελλάδα: 2.411 κρούσματα- 837 σε ΜΕΘ – 67 νεκροί

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου του κορωνοϊού, ΄σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.411, εκ των οποίων...

Παρέλαβε το βραβείο του Ευρωπαίου Πολίτη ο Βήχας

«Το βραβείο που μου απονέμεται σήμερα, δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα στην Κύπρο, ότι υπάρχουν συνάνθρωποι μας που πεινούν και αυτό το πρόβλημα γίνεται αποδεχτό....

Στα €175 εκ. τα δάνεια προσφύγων που εμπίπτουν στο ειδικό σχέδιο για ΜΕΔ

Στα περίπου €175 εκατομμύρια, από τα συνολικά €545 εκ., ανέρχεται το συνολικό ποσό μη εξυπηρετούμενων δανείων (ΜΕΔ) που έχουν παραχωρηθεί σε πρόσφυγες μετά από...

Δένδιας: Προωθούμε τις σχέσεις Ελλάδας-Λιβύης

Συνάντηση με τον επικεφαλής του Προεδρικού Συμβουλίου της Λιβύης Μοχάμεντ αλ-Μένφι είχε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας. Στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκαν οι...

Πιο πολλές οι εισαγωγές ασθενών συγκριτικά με τα εξιτήρια

Περισσότερες είναι τα τελευταία 24ωρα, οι εισαγωγές ασθενών στα κρατικά νοσηλευτήρια συγκριτικά με τα εξιτήρια που δίδονται. Συγκεκριμένα, γίνονται περίπου είκοσι εισαγωγές ασθενών, περισσότερες,...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!