Μια μεγάλη προσωπικότητα των αγώνων αυτοκινήτου πέρασε στην ιστορία. Ο Hannu Mikkola, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι του 1983 (Audi Quattro) απεβίωσε σε ηλικία 78 ετών. H πρώτη μεγάλη νίκη του Hannu ήρθε το 1968 κερδίζοντας το ράλι των 1000 Λιμνών, το σημερινό ράλι Φινλανδίας. Έναν αγώνα που κέρδισε για δεύτερη χρονιά και το 1969 (και τις δύο χρονιές με Ford Escort), ενώ το 1970 με Ford Escort κατέκτησε τη νίκη στο μαραθώνιο Λονδίνο-Μεξικό. Στην παγκόσμια σκηνή o πρώτος του αγώνας ήταν το ράλι Μόντε Κάρλο του 1973 (ήταν η χρονιά που ξεκίνησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι) με Ford Escort 1600 RS. Σε αυτόν τον αγώνα είχε τερματίσει 4ος πίσω από τους οδοστρωτήρες, τα Alpine Renault που είχαν κάνει το 1-2-3 με Jean Claude Andruet, Ove Andersson, Jean Pierre Nicolas.
Κέρδισε τα πιο δύσκολα ράλι, όπως το ράλι Μαρόκου το 1975 με συνοδηγό τον σημερινό πρόεδρο της FIA Jean Todt με Peugeot 504, το ράλι Ακτής του Ελεφαντοστού το 1979 με συνοδηγό τον Arne Hertz με Mercedes 450 SLC, το ράλι Σαφάρι το 1987 με τον Hertz και Audi 200 Quattro, αλλά στο ράλι Ακρόπολις δεν είχε την τύχη να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Το 1985 κέρδισε άλλον έναν μαραθώνιο το ράλι Χονγκ Κονγκ-Πεκίνο με τον Hertz και Audi Quattro. Συνολικά, πέτυχε 18 νίκες, συμμετέχοντας σε 123 ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, κατακτώντας τον τίτλο το 1983.Τους περισσότερους αγώνες τους έκανε με τον Arne Hertz, συμπληρώνοντας 13 χρόνια, μαζί, ως πλήρωμα. Υπήρξε εργοστασιακός οδηγός των ομάδων Ford, Volvo, Peugeot, Fiat, Toyota, Mercedes, Audi και Mazda.
Ειδικότερα, όμως, ο επονομαζόμενος «Ιπτάμενος Φινλανδός» αποτέλεσε τον βασικό συνεργάτη της Audi στην εξέλιξη του quattro, αρχικά στη διεθνή Motorsport σκηνή, πριν αυτό καταστεί συνώνυμο της κορυφαίας 4κίνησης και της γεμάτης αυτοπεποίθηση και σιγουριά οδήγησης σε κάθε γλιστερή επιφάνεια. Το οξύμωρο της συμβολής του στην εξέλιξη και επιτυχία του quattro είναι ότι πριν το 1983 και τον παγκόσμιο τίτλο, ο Φινλανδός είχε γίνει διάσημος και ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής για την πολύ γρήγορη οδήγησή του με το πλάϊ, με την οποία ξεσήκωνε τα πλήθη στο πέρασμά του. Όλα όμως άρχισαν να αλλάζουν από το 1980, όταν η Audi επέλεξε τον Mikkola για να «στηρίξει» πάνω του το project quattro, δείχνοντας εμπιστοσύνη στις εξελικτικές του ικανότητες, κάτι για το οποίο στην πορεία δικαιώθηκε.