35 χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης BMW M3, η BMW M GmbH παρουσίασε την τελευταία γενιά των μοντέλων υψηλών επιδόσεων στην πολυτελή μεσαία κατηγορία τον Σεπτέμβριο: τη νέα BMW M3 και τη νέα BMW M4. Την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, ξεκίνησε η παραγωγή στο εργοστάσιο του Μονάχου. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την παραγωγή της νέας BMW M3 σε αυτό το εργοστάσιο, από τώρα και στο εξής», σχολίασε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Robert Engelhorn. «Είναι ένα τόσο εμβληματικό αυτοκίνητο και πολύ δημοφιλές μεταξύ των εργαζομένων του εργοστασίου μας, συμπεριλαμβανομένου και εμού».
Η άφιξη της νέας BMW M3 ολοκληρώνει την οικογένεια της Σειράς 3 στο εργοστάσιο του Μονάχου. Από τη Σειρά 3 Sedan και Touring μέχρι την M3, σε plug-in υβριδικές, βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις – όλα τα μοντέλα και όλα τα συστήματα κίνησης κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής. «Η ένταξη της M3 στη διαδικασία παραγωγής έγινε πολύ ομαλά. Μας ωφέλησε η τεράστια εμπειρία που αποκτήσαμε από προηγμένες γενιές οχημάτων BMW M», εξήγησε ο Robert Engelhorn. Η BMW M4 κατασκευαζόταν στο Μόναχο μέχρι την άνοιξη, ενώ τώρα η παραγωγή της έχει μεταφερθεί στο Dingolfing. Αυτό σημαίνει ότι η ανεξάρτητη διαδικασία συναρμολόγησης για την οροφή της M4 Coupe από CFRP, θα μπορεί να υιοθετηθεί και για τη νέα M3. Από την άλλη, στο τμήμα παραγωγής καθισμάτων του εργοστασίου του Μονάχου όπου κατασκευάζονται τα νέα bucket καθίσματα από ανθρακονήματα, εισάγονται εντελώς νέες ροές εργασιών για χειροποίητη παραγωγή. Το καπό και τα πλαϊνά πάνελ της M3 είναι επίσης χειροποίητα και συναρμολογούνται στο χέρι.
Το λανσάρισμα των νέων BMW M3 και BMW M4 Coupe θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2021. Εκτός από την ανεξάρτητη φιλοσοφία του 5θέσιου sedan και του τετραθέσιου coupe, η τεχνολογία κίνησης προσφέρει άφθονα περιθώρια εξατομίκευσης: Και τα δύο μοντέλα BMW M χρησιμοποιούν έναν υψηλόστροφο, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo με δύο διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Επίσης, θα μπορούν να εφοδιάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, κάτι μοναδικό στην κατηγορία. Άλλες επιλογές είναι ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive, εναλλακτικά αντί της στάνταρ πίσω κίνησης (RWD). Για πρώτη φορά στην ιστορία των μοντέλων BMW M3 και BMW M4, ένα σύστημα τετρακίνησης θα διατίθεται από το καλοκαίρι του 2021.