Η Ariel αποφάσισε να υπερβεί την συνήθη λογική της, δοκιμάζοντας την «τύχη» της στην ηλεκτροκίνηση η οποία ως γνωστόν ευνοεί όσους κατασκευαστές δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο χαμηλό βάρος, μια από τις αδιαμφισβήτητες αρχές στις οποίες υπακούει η βρετανική φίρμα με έδρα το Somerset.
Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένα monocoque πλαίσιο αλουμινίου και ένα κουαρτέτο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία υπόσχονται συνδυαστική ισχύ 1.197 ίππων και ιδιαίτερη ακρίβεια στην κατανομή ροπής των 1.800 Nm με δεδομένο ότι αντιστοιχεί ένα μοτέρ σε κάθε έναν από τους τροχούς. Αναμενόμενα το σύνολο θα συμπληρώσει και ένα σοφιστικέ σύστημα διαχείρισης ροπής που θα αναλαμβάνει να διαχειρίζεται τα πλεονάζοντα μεγέθη και την πληθωρική παραπάνω διάταξη.
Τα παραπάνω μεγέθη υπόσχονται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο που ξεπερνά οριακά τα δύο δευτερόλεπτα και από 0-160 χλμ. σε 4,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ.
Εκτός από την τετρακίνητη έκδοση των 1.197 ίππων θα υπάρξει στην πορεία και μια μικρότερης ισχύος, πισωκίνητη η οποία θα αξιοποιεί δύο μοτέρ και αναμένεται να προσφέρει απόδοση 600 ίππων.
Στο κέντρο του monocoque πλαισίου, κάτω από το πάτωμα και κατά μήκος του μεταξονίου, φιλοξενούνται συστοιχίες ιόντων λιθίου 62 kWh οι οποίες εγγυώνται αυτονομία 240 χλμ. και είναι υδρόψυκτες, όπως επιβάλλει η απαιτητική χρήση σε πίστα.
Αν η συγκεκριμένη αυτονομία ακούγεται περιορισμένη η Ariel θα προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης range extender της Cosworth με τουρμπίνα ισχύος 35 kWh που αναλαμβάνει τον ρόλο γεννήτριας, τροφοδοτώντας την μπαταρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος του συνόλου περιορίζεται σε μόλις 1.500 κιλά, μέγεθος που αναμένεται να είναι ακόμα μικρότερο στη δικίνητη έκδοση. Παρόλο που ο 1,5 τόνος μπορεί να υπερβαίνει τα συνήθη μέτρα της Ariel, εξακολουθεί να αποτελεί ένα ιδιαιτέρως χαμηλό μέγεθος για το ηλεκτρικό είδος. Εξάλλου αυτό φιλοδοξεί να υποδηλώσει και η προσωρινή ονομασία του μοντέλου η οποία προκύπτει από τα πρώτα γράμματα των λέξεων High Performance Carbon Reduction.
Τις προδιαγραφές του Hipercar συμπληρώνει η παρουσία ανάρτησης από αλουμίνιο με διάταξη διπλών ψαλιδιών η οποία επωφελείται ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Bilstein και αντιστρεπτικές ράβδους, φρένα της AP Racing που αποτελούνται από εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και πίσω, επίσης με δυνατότητα ρύθμισης ενώ το παζλ συμπληρώνει ένα σετ τροχών με πλάτος 265 χιλ. μπροστά.
Εκτός από τις παραπάνω ρυθμίσεις, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να παρέμβει και στην λειτουργία του συστήματος ανάκτησης ενέργειας και του traction control δημιουργώντας την κατάλληλη για εκείνον και για τις εκάστοτε συνθήκες και απαιτήσεις, ισορροπία του συνόλου.
Να σημειωθεί ότι το μοντέλο πρόκειται να περάσει στην παραγωγή σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα ζητώντας από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του ένα τίμημα που θα προσεγγίζει το ένα εκατομμύριο στερλίνες.