14.9 C
Nicosia
Κυριακή 3 Μάρτιος 2024 | 20:09

Η Honda ανοίγει νέους ορίζοντες με την πρωτοποριακή τεχνολογία Honda E-Clutch

Εισάγοντας τη νέα τεχνολογία Honda E-Clutch ως προαιρετική επιλογή για τις μοτοσυκλέτες CBR650R και CB650R για το 24YM, η Honda ανοίγει νέους ορίζοντες στους φίλους των δύο τροχών, για αναβάτες ανεξαρτήτως ηλικίας, δεξιοτήτων και επιπέδου εμπειρίας.

Το Honda E-Clutch δανείζεται στοιχεία τεχνολογίας και επιδόσεων από τα quickshifters, τους χειροκίνητους συμπλέκτες και το Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, αποτελώντας ένα μοναδικό υβρίδιο αυτών των δοκιμασμένων και αποτελεσματικών λύσεων. Το συμπαγές σύστημα ζυγίζει μόνο 2 κιλά, ενώ τα επιμέρους εξαρτήματα που απαρτίζουν το συμπλέκτη και το κιβώτιο δεν διαφέρουν από εκείνα μιας συμβατικής μοτοσυκλέτας, γεγονός που καθιστά τη χρήση του Honda E-Clutch εφικτή σε μελλοντικές εφαρμογές.

Κατά τη λειτουργία του, ο ηλεκτρονικός συμπλέκτης της Honda είναι η επιτομή της απλότητας, καθώς καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη για οποιαδήποτε αλλαγή σχέσης. Ο αναβάτης πρέπει απλώς να χειριστεί το μοχλό αλλαγής σχέσεων για εξαιρετικά γρήγορες και σταθερές αλλαγές, που εξασφαλίζουν επιπλέον απόλαυση στη σπορ οδήγηση. Η μανέτα του συμπλέκτη δεν χρειάζεται επίσης κατά την εκκίνηση ή την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα ενεργοποιείται αμέσως μόλις τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας και διαχειρίζεται ομαλά και τα δύο σενάρια. Παράλληλα, εξαλείφει την πιθανότητα να σβήσει ο κινητήρας ενώ λειτουργεί, προσφέροντας επιπλέον άνεση και ξεγνοιασιά κατά την οδήγηση στην πόλη που περιλαμβάνει συχνές εκκινήσεις και στάσεις.

Πέρα από άνεση και ευκολία, το Honda E-Clutch προσφέρει απόλυτη ευελιξία. Εάν ο αναβάτης το επιθυμεί, είναι σε θέση να χειριστεί τη μανέτα του συμπλέκτη κανονικά, ανά πάσα στιγμή. Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα Honda E-clutch θα ενεργοποιηθεί ξανά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πάνω από ορισμένες στροφές του κινητήρα – μετά από 5 δευτερόλεπτα σε χαμηλότερες στροφές. Εάν ο αναβάτης θέλει να απενεργοποιήσει το σύστημα σε μια συγκεκριμένη διαδρομή, αυτό είναι επίσης δυνατό μέσω του διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η αλλαγή σε χειροκίνητη (manual) λειτουργία υποδεικνύεται με το γράμμα ‘M’ στον πίνακα οργάνων.

Το Honda E-Clutch επιτρέπει επίσης στον αναβάτη να παραμετροποιήσει την ‘αίσθηση’ που λαμβάνει κατά τη λειτουργία του συστήματος, ρυθμίζοντας τη δύναμη που απαιτείται να ασκήσει στο λεβιέ για μία αλλαγή σχέσης. Διατίθενται τρεις ρυθμίσεις: HARD, MEDIUM και SOFT, καθεμία από τις οποίες μπορεί να επιλεγεί ανεξάρτητα για το ανέβασμα και το κατέβασμα των σχέσεων. Το σύστημα θα υποδείξει επίσης στον αναβάτη να κατεβάσει σχέση – μέσω ενός σχετικού συμβόλου στον πίνακα οργάνων – εάν ανιχνεύσει ότι έχει επιλεχθεί υψηλότερη σχέση για μια συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης.

Το Honda E-Clutch διαχειρίζεται έξυπνα τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες  παραμέτρους λειτουργίας της μοτοσυκλέτας, όπως η ταχύτητα του οχήματος, η γωνία ανοίγματος του γκαζιού, οι στροφές του κινητήρα, η πίεση που ασκείται στο μοχλό αλλαγής σχέσεων, η γωνία του γραναζιού μείωσης του σερβομηχανισμού του συμπλέκτη, οι στροφές του δευτερεύοντα άξονα και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Ο συμπλέκτης λειτουργεί μέσω ενός ενεργοποιητή με δύο μοτέρ που βρίσκονται στο εσωτερικό του δεξιού καλύμματος του κινητήρα. Κατά τη σύμπλεξη και αποσύμπλεξη, ελέγχονται επίσης και ο χρονισμός ανάφλεξης με τον ψεκασμό καυσίμου αντίστοιχα, με αποτέλεσμα την ομαλή, χωρίς κραδασμούς αλλαγή σχέσεων σε όλες τις συνθήκες.

Το νέο Honda E-Clutch πρόκειται να προσφέρει στους ευρωπαίους πελάτες μία εμπειρία οδήγησης ‘επόμενου επιπέδου’ και αποτελεί άλλη μία ισχυρή απόδειξη ότι η Honda, 75 χρόνια από την ίδρυσή της, δεσμεύεται να συνεχίζει την πλούσια ιστορία της στην καινοτομία, με επίκεντρο τον αναβάτη.

Σύμφωνα με τον Junya Ono, Large Project Leader, Honda E-Clutch: «Το Honda E-Clutch έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους αναβάτες ένα νέο είδος εμπειρίας που μπορεί να κάνει την οδήγηση ακόμα πιο διασκεδαστική και συναρπαστική. Προσδίδει επίσης ξεγνοιασιά και άνεση στις αστικές και καθημερινές μετακινήσεις. Ελπίζουμε ότι πολλοί αναβάτες θα δοκιμάσουν το νέο μας σύστημα για να απολαύσουν το μοναδικό συνδυασμό σπορ αίσθησης και ευελιξίας που παρέχει.»

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Με τις δέουσες τιμές το μνημόσυνο του Σταυραετού του Μαχαιρά

Τελέστηκε την Κυριακή στην Ιερά Μονή της Παναγίας του Μαχαιρά το ετήσιο μνημόσυνο του ήρωα του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα 1955 – ‘59, υπαρχηγού της ΕΟΚΑ,...

Αρχιεπίσκοπος: Τα σχέδια των Τούρκων αφορούν πλήρη κατάληψη της Κύπρου

Είναι πολύ φανερά τα σχέδια των Τούρκων που ζητούν όχι εμπέδωση των τετελεσμένων, αλλά πλήρη κατάληψη της Κύπρου, είπε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Γεώργιος, σε δηλώσεις...

Πρόεδρος: Έτοιμοι για διαπραγματεύσεις ακόμη και αύριο (βίντεο)

Είμαστε έτοιμοι για διαπραγματεύσεις ακόμη και αύριο, ανέφερε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης, στον επιμνημόσυνο λόγο του στο ετήσιο εθνικό μνημόσυνο του Γρηγόρη Αυξεντίου, το οποίο τελέστηκε...

Αννίτα στο μνημόσυνο Αυξεντίου : Οι αξίες μας δεν είναι δεδομένες, αλλά κερδίζονται

Το μήνυμα που διαχέεται σήμερα είναι ότι οι αρχές και οι αξίες μας δεν είναι δεδομένες αλλά κερδίζονται, είπε η Πρόεδρος της Βουλής και Πρόεδρος του...

Χριστοδουλίδης: Οι τουρκικές NAVTEX δεν βοηθούν στην επανέναρξη των διαπραγματεύσεων για το Κυπριακό (βίντεο)

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης δήλωσε την Κυριακή ότι η Κυπριακή Δημοκρατία εξέδωσε άμεσα αντι-Navtex αντιδρώντας στην ενέργεια της Τουρκίας να εκδώσει Navtex για...

Οι τράπεζες, τα κέρδη και τα επιτόκια

Οι δύο μεγάλες τράπεζες μας, Κύπρου και Ελληνική, ανακοίνωσαν μαζί κέρδη πέραν των 850 εκατ. για το 2023. Η μεγάλη αυτή κερδοφορία αποδίδεται κυρίως στην...

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!