25.8 C
Nicosia
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025 | 15:03

Η SOFTSWISS στηρίζει για τρίτη χρονιά την εκστρατεία ανδρικής υγείας Movember

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η SOFTSWISS στηρίζει την ετήσια εκστρατεία, με στόχο τη δημιουργία ευκαιριών για τους άνδρες ώστε να αρχίσουν να μιλούν ανοιχτά για την υγεία τους και να υποβάλλονται σε προληπτικούς ελέγχους. Με το σλόγκαν “Unmask the Mo-ment. Reveal what’s real” το Movember ενθαρρύνει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν την αυθεντικότητά τους, να συνδεθούν με τους γύρω τους και να εκφράσουν γνήσια συναισθήματα. Το λογοπαίγνιο «Mo-Ment» αντηχεί το όνομα της καμπάνιας και αποτίει φόρο τιμής στο εμβληματικό της σύμβολο – το μουστάκι.

Υπογραμμίζοντας την εταιρική αξία «We care», η εταιρεία διοργανώνει ειδικές ενέργειες τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα. Φέτος, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το θέμα του διαδικτυακού σεμιναρίου που είναι αφιερωμένο στο Movember, ενώ συμμετέχουν και στην πλέον καθιερωμένη πρόκληση του να αφήνεις μουστάκι η οποία έχει ήδη αποσπάσει αναγνώριση από την ομάδα.

Όλα τα μέλη της ομάδας της SOFTSWISS λαμβάνουν, επιπλέον επιχορήγηση για υπερηχογράφημα πυέλου. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι μοιράζονται τις γνώσεις και τις πρακτικές συμβουλές τους για τη δημιουργία ενός μοναδικού, εσωτερικού SOFTSWISS Οδηγού για την Ανδρική Ευεξία. Τα γραφεία της εταιρείας στη Βαρσοβία, το Πόζναν και την Τιφλίδα παρέχουν κίνητρα για την προώθηση υγιεινών συνηθειών και ενός δραστήριου τρόπου ζωής.

«Γνωρίζουμε ότι στον σημερινό γρήγορο κόσμο, είναι εύκολο να παραμελήσουμε αυτό που πραγματικά έχει σημασία – την υγεία μας. Το κίνημα Movember μάς υπενθυμίζει να κάνουμε μια παύση, να αφουγκραζόμαστε και να μιλάμε πιο ανοιχτά για την υγεία. Πιστεύουμε ότι η ουσιαστική αλλαγή συχνά ξεκινά με μικρές συζητήσεις και πρωτοβουλίες που, με την πάροδο του χρόνου, επιφέρουν μια πραγματική διαφορά σε ολόκληρη την κοινότητα», δήλωσε ο Sergey Kastukevich, Αναπληρωτής CTO της SOFTSWISS.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, τον Οκτώβριο, η SOFTSWISS είχε ξεκινήσει την εκστρατεία Pink October  για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού. Η συνέχιση και των δύο πρωτοβουλιών για τρίτη συνεχή χρονιά ενθαρρύνει τους εργαζομένους και την ευρύτερη κοινότητα να δώσουν προσοχή σε κοινά θέματα υγείας. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας σε πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης αναγνωρίστηκε από τον κλάδο, καθώς η SOFTSWISS ανακηρύχθηκε ξανά Εργοδότης της Χρονιάς 2025 στην Ευρώπη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!

ΑρχικήΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑΗ SOFTSWISS στηρίζει για τρίτη χρονιά την εκστρατεία ανδρικής υγείας Movember