Στόχος της Κυβέρνησης είναι η καθολική διεύρυνση του ολοήμερου σχολείου στη δημοτική εκπαίδευση, είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης, κατά την επίσκεψή του την Πέμπτη στο δημοτικό σχολείο «Πεύκιος Γεωργιάδης» στη Λευκωσία. Προσέθεσε πως οι εξετάσεις τετραμήνων δεν έχουν πετύχει τους στόχους τους και θα πρέπει με νομοθετική ρύθμιση να καταργηθούν.
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας συνόδευαν η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης και η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος Δόξα Κωμοδρόμου. Κατά την επίσκεψη του ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης είχε συνάντηση με τη Διεύθυνση του Σχολείου, ξεναγήθηκε στις τάξεις και συνομίλησε με τους μαθητές.
Σε δηλώσεις του μετά το τέλος της επίσκεψης, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε πως επέλεξε μετά το Νοσοκομείο Λεμεσού να επισκεφθεί ένα δημοτικό σχολείο ως «ξεκάθαρη ένδειξη της δικής μας διακυβέρνησης, ό,τι είπαμε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας σε σχέση με τη σημαντικότητα των τομέων της υγείας και της παιδείας είναι αυτό για το οποίο εργαζόμαστε ώστε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας».
Πρόσθεσε πως το δημοτικό σχολείο είναι η πρώτη βαθμίδα της εκπαίδευσης, η οποία επηρεάζει οριζόντια όλα τα θέματα διακυβέρνησης και είναι καθοριστική «αφού τίθενται οι βάσεις για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει στα θέματα της παιδείας, έτσι ώστε τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες».
«Επισκέπτομαι ένα ολοήμερο πρότυπο σχολείο και είμαι ενθουσιασμένος από όσα είδα και άκουσα. Στόχος μας είναι να διευρύνουμε τον θεσμό του ολοήμερου σχολείου καθολικά στη δημοτική εκπαίδευση, όπου είναι σαφώς πιο εύκολο, και να δούμε και πιλοτικά στη μέση εκπαίδευση, όπου οι προκλήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες», υπογράμμισε.
Ο Πρόεδρος συμπλήρωσε πως στο πλαίσιο των συζητήσεων που είχε με τους σχολικούς φορείς σημείωσε θέματα που προκύπτουν και ζήτησε από την αρμόδια Υπουργό τις επόμενες ημέρες να ετοιμάσει συγκεκριμένο σημείωμα με λύσεις και χρονοδιαγράμματα, έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν οι όποιες προκλήσεις υπάρχουν και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η αποτελεσματικότητα των ολοήμερων σχολείων.