Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

31.8 C
Nicosia
Κυριακή 11 Μαΐου 2025 | 13:06

Σμυρλής: Η ελληνική επιχειρηματικότητα, εν μέσω πανδημίας, κατάφερε αύξηση εξαγωγών

Τα εύσημα έδωσε ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων & Εξωστρέφειας του υπουργείου Εξωτερικών και πρόεδρος της Enterprise Greece, Ιωάννης Σμυρλής, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) για τη δράση του τον τελευταίο δύσκολο χρόνο, στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Ο κ. Σμυρλής, αφού εξέφρασε την ικανοποίησή του, για την άμεση ανταπόκριση του ΕΒΕΑ, όσον αφορά τη Στρατηγική και το Πρόγραμμα Δράσεων της Οικονομικής Διπλωματίας για το 2020, ανέδειξε τη σημασία του επανασχεδιασμού της, στο πλαίσιο της ευρείας μεταρρυθμιστικής πολιτικής της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη, κατά τα πρότυπα των αναπτυγμένων χωρών, για την αποτελεσματικότερη προώθηση των οικονομικών συμφερόντων της Ελλάδας και των ελληνικών επιχειρήσεων.

Ο ΓΓ ΔΟΣ τόνισε το γεγονός ότι, εάν και το 2020 υπήρξε μια εξαιρετικά απαιτητική χρονιά, λόγω της πανδημίας, το ΕΒΕΑ κατάφερε να προσαρμοστεί άμεσα στα νέα δεδομένα, πραγματοποιώντας πλήθος δράσεων, όπως webinars, virtual B2B meetings, διοργανώνοντας μία μεγάλη σειρά σημαντικών ψηφιακών εκδηλώσεων, όπως οι Ημέρες Πληροφόρησης των Επιχειρηματιών, καθώς επίσης και συνεχίζοντας την πρωτοβουλία για τη Θερμοκοιτίδα Υποστήριξης Νεοφυών Επιχειρήσεων (Θ.Ε.Α).

Από την πλευρά του το υπουργείο Εξωτερικών, όπως είπε, με τους δύο εξωστρεφείς Οργανισμούς του, της Enterprise Greece και τον Ο.Α.Ε.Π., αλλά και με το δίκτυο των Πρεσβειών και των Γραφείων ΟΕΥ σε ολόκληρο τον κόσμο, κατέχει πλέον έναν ισχυρό συνδυασμό εργαλείων και μέσων, προκειμένου να ενισχύσει την επιχειρηματική κοινότητα.

Στόχος αποτελεί για τον ίδιο η δημιουργία ενός ισχυρού εθνικού Brand Name για τα ελληνικά προϊόντα και τις ελληνικές υπηρεσίες, καθώς και η επίτευξη οικονομιών κλίμακας στην εξαγωγική διαδικασία, είτε μέσα από τη δημιουργία διεπιχειρηματικών δικτύων (clustering), είτε μέσω των εξαγωγικών αλυσίδων παραγωγών – εμπόρων.

Ολοκληρώντας την παρέμβασή του στην τηλεδιάσκεψη του ΕΒΕΑ ο κ. Σμυρλής επισήμανε, ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα, εν μέσω πανδημίας, όχι μόνο στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, αλλά με συντονισμένη και αποδοτική δουλειά κατάφερε να επιτύχει αύξηση εξαγωγών, προμηνύοντας και την επίτευξη του στόχου για την αύξηση των εξαγωγών σε ποσοστό 48% επί του ΑΕΠ έως το 2023.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!