Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

23.8 C
Nicosia
Κυριακή 11 Μαΐου 2025 | 11:21

Μείωση 35,4% στο βάρος φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά το β’ τρίμηνο

Μείωση 35,4% καταγράφηκε στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το β’ τρίμηνο εφέτος σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2019. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 55.279,0 χιλιάδες τόνους έναντι 85.574,9 χιλ. τόνων το β’ τρίμηνο του 2019. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.131.309,5 χιλ., σημειώνοντας μείωση 22,2% σε σχέση με το 2019, οπότε είχαν ανέλθει σε 7.879.109,0 χιλ.

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, η σημαντικότερη αύξηση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», ενώ η σημαντικότερη μείωση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Στερεά Χύμα». Μείωση παρατηρήθηκε σε όλους τους τύπους φορτίου από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, με μεγαλύτερη στις «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», όπου παρουσιάστηκε μείωση 60,9 %.

Κατά μεγάλη γεωγραφική περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 41,4% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 32,6% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019. Μείωση παρουσιάστηκε στις φορτώσεις όλων των Μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου σημειώθηκε μείωση 51,1%.

Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 41,9%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 31,6% σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019. Μείωση καταγράφηκε στις εκφορτώσεις όλων των μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, με μεγαλύτερη στην Αττική όπου παρουσιάστηκε μείωση 51,9%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!