Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές «κυνηγούν» ευκαιρίες, αγοράζοντας φθηνότερα ρούχα καθώς ο πληθωρισμός συρρικνώνει τους προϋπολογισμούς ορισμένων νοικοκυριών, όπως αναφέρει η Zalando.
Σύμφωνα με το μεγαλύτερο διαδικτυακό λιανοπωλητής ρούχων της Ευρώπης, ήδη εμφανίζονται οι πρώτες ρωγμές στις καταναλωτικές δαπάνες καθώς τα αυξανόμενα έξοδα οδηγούν τους αγοραστές να επιλέξουν χαμηλότερες τιμές.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα και τα κέρδη θα είναι στο χαμηλότερο σημείο το 2022, σε σχέση με τις προσδοκίες των αναλυτών , μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτνω. Η μετοχή υποχώρησε έως και 4,9%, χάνοντας περίπου το ήμισυ της αξίας της φέτος.
Δυσκολίες
Τα στοιχεία αρχίζουν να δείχνουν στο ότι ορισμένοι καταναλωτές δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τους πιο περιορισμένους προϋπολογισμούς. Ενώ πολλές εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στην Ευρώπη μπόρεσαν να μετακυλίσουν υψηλότερα κόστη στους καταναλωτές, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken NV, Dolf van den Brink, επεσήμανε τον κίνδυνο οι υψηλότεροι λογαριασμοί ενέργειας να οδηγήσουν τους καταναλωτές να περικόψουν άλλα έξοδα, όπως η μπύρα. Μέχρι στιγμής, οι εταιρείες τροφίμων έχουν επισημάνει ότι η στροφή προς φθηνότερα προϊόντα έχει περιοριστεί και οι ζυθοποιοί εξακολουθούν να είναι σε θέση να πουλούν ακριβότερες μπύρες.
Οι πελάτες ψωνίζουν περισσότερo εποχιακά είδη, βασισμένα και στις τάσεις που επικρατούν, ανάλογα βέβαια με τις προτιμήσεις τους, σύμφωνα με τη Zalando.