Την χρήση ηλεκτρονικών μέσων για καλύτερη εξυπηρέτηση αλλά και για αποφυγή του συνωστισμού στα κατά τόπους φορολογικά γραφεία προκρίνει το τμήμα φορολογίας.
Συγκεκριμένα το Τμήμα Φορολογίας ενημέρωσε ότι, για σκοπούς καλύτερης εξυπηρέτησης, είναι σημαντικό να γίνεται χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών εξυπηρέτησης και να περιορίζεται η προσέλευση του κοινού στα Επαρχιακά Γραφεία του Τμήματος στις απαραίτητες περιπτώσεις και κατόπιν διευθέτησης ραντεβού. Πιο κάτω παρατίθενται διάφοροι τρόποι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των φορολογουμένων:
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Χρήση στοχευμένων τηλεφώνων επικοινωνίας ανά Κλάδο/Τμήμα για κάθε Επαρχιακό Γραφείο.
Αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στα κατά τόπους Επαρχιακά Γραφεία, γίνεται στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις αναγράφοντας το θέμα του μηνύματος ώστε να γίνεται ταχεία προώθηση στους αρμόδιους κλάδους.
• Εγγραφή και τροποποίηση στοιχείων, έκδοση πιστοποιητικών/βεβαιώσεων, υποβολή ενστάσεων, θέματα πληρωμών, θέματα νομοθεσίας, ακίνητη ιδιοκτησία, διαχείριση αποβιωσάντων κλπ.
• Έκδοση βεβαίωσης διευθέτησης φορολογικών υποχρεώσεων, για σκοπούς του σχεδίου επιδότησης νέων στεγαστικών δανείων
• Θέματα TAXISnet
Άμεση Φορολογία: [email protected]
ΦΠΑ/ VIES: [email protected]
• Ληξιπρόθεσμες Οφειλές
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του Τμήματος Φορολογίας στο: https://www.mof.gov.cy/mof/tax/taxdep.nsf/page17_gr/page17_gr?opendocument