Η Cyber Monday ακολούθησε χθες τη Black Friday και ο χορός των αγορών συνεχίστηκε με την εταιρεία καταγραφής εμπορικών δεδομένων Salesforce να αναφέρει ότι οι καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο ξόδεψαν τη Cyber Monday σε αγορές online ένα ποσό της τάξης των 17,3 δισ. δολαρίων που προστίθεται στα 14,2 δισ. δολάρια που ξοδεύτηκαν σε online αγορές παγκοσμίως τη Black Friday.
Θεωρείται δεδομένο ότι όπως συνέβη και στη Black Friday οι καταναλωτές πραγματοποίησαν τις αγορές τους μέσω εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, κυρίως chatbots, για να αποφύγουν τα γεμάτα καταστήματα αλλά και για να συγκρίνουν τιμές και να εξασφαλίσουν εκπτώσεις. «Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν νέα εργαλεία για να φτάσουν πιο γρήγορα σε αυτό που χρειάζονται. Η διαδικασία επιλογής δώρων μπορεί να είναι αγχωτική και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα κάνουν τη διαδικασία ανακάλυψης να φαίνεται πιο γρήγορη και πιο καθοδηγούμενη» αναφέρει η Σούζι Νταβιντκχάνιαν αναλύτρια της eMarketer.
H Adobe Analytics αναφέρει ότι περισσότερο από το 50% των online αγορών τη Cyber Monday παγκοσμίως έγινε στις ΗΠΑ με το ποσό των αγορών να ξεπερνάει τα 9 δισ. δολάρια.
Πηγή: Naftemporiki.gr



