Με έντονη την ανησυχία πως θα ακινητοποιηθούν χιλιάδες οχήματα λόγω των ελαττωματικών αερόσακων Takata, οδηγείται την Πέμπτη στην Ολομέλεια της Βουλής για ψήφιση πρόταση νόμου που ρυθμίζει το θέμα των ανακλήσεων. Σε συζήτηση στην κοινοβουλευτική Επιτροπή Μεταφορών τονίστηκε από όλες τις πλευρές ο σοβαρός κίνδυνος, ζωής και θανάτου, όπως αναφέρθηκε που διατρέχουν χιλιάδες οδηγοί οι οποίοι κυκλοφορούν με ακατάλληλα οχήματα λόγω των ελαττωματικών αερόσακων.
Μετά από συζήτηση χρειάστηκε τελικά η τηλεφωνική επικοινωνία του διευθυντή του Τμήματος Οδικών Μεταφορών (ΤΟΜ) με τον Υπουργό Μεταφορών ώστε ο τελευταίος να δώσει τη συγκατάθεσή του σε πρόταση που τέθηκε από μέλη της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, αλλά και του ΤΟΜ, προκειμένου τα ακατάλληλα οχήματα να ακινητοποιούνται στους 6 μήνες, αντί 3 που προνοεί η σχετική πρόταση. Αυτά στην περίπτωση που οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που χρήζουν ανάκλησης, δεν ανταποκριθούν για επιδιόρθωση του ελαττωματικού εξαρτήματος.
Με την έναρξη της συζήτησης, ο διευθυντής του ΤΟΜ μετέφερε στην Επιτροπή την έκκληση του αρμόδιου Υπουργού να προχωρήσει η πρόταση για ψήφιση στην Ολομέλεια την ερχόμενη Πέμπτη. Τα μέλη της Επιτροπής αποφάσισαν να θέσουν ενώπιον της Ολομέλειας την πρόταση. Παράλληλα, ζήτησαν από το Υπουργείο να βρει τρόπους ρύθμισης ώστε οι οδηγοί που υποχρεωτικά θα ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους, να έχουν εναλλακτικό τρόπο διακίνησης. Σημειώνεται ότι η έναρξη ισχύος της πρότασης νόμου έχει καθοριστεί η 31/1/2025 και επομένως με την εξάμηνη παράταση που θα δοθεί, οι οδηγοί θα εξακολουθούν να διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο μέχρι και τον Ιούλιο, αν δεν προχωρήσουν σε αντικατάσταση των ελαττωματικών αερόσακων τους.