Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου διερεύνησε, κατά το 2019, 339 παράπονα, εκ των οποίων 190 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν στην Κύπρο και 149 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν σε άλλες χώρες της ΕΕ.
Περαιτέρω, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Κύπρου για το 2019, το Κέντρο ανταποκρίθηκε το 2019 σε 582 αιτήματα από καταναλωτές για παροχή πληροφοριών.
Από το σύνολο των παραπόνων, το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά την κατηγορία «Μεταφορές» με ποσοστό 45% (150 παράπονα). Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει παράπονα καταναλωτών οι οποίοι ταξιδεύουν αεροπορικώς (καθυστερήσεις/ ακυρώσεις πτήσεων, απώλεια αποσκευών κλπ) και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.