«Πίστωση χρόνου» δίνει η ΕΚΥΣΥ στους Υπουργούς Εργασίας και Υγείας για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι συνταξιούχοι, σε αντίθετη περίπτωση η Γραμματεία της Οργάνωσης διαμηνύει πως ανάλογα με τις εξελίξεις θα προχωρήσει στη λήψη δυναμικών μέτρων.
Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η ΕΚΥΣΥ αναφέρει πως έχει ζητήσει συνάντηση μέχρι το τέλος Ιουνίου, για να σημειώσει ότι όπως αποφάσισε σε συνεδρία της την περασμένη Παρασκευή η Γραμματεία της Οργάνωσης, ανάλογα με τις εξελίξεις, θα προχωρήσει στη λήψη δυναμικών μέτρων.
Από την πλευρά του ο ΓΓ της ΕΚΥΣΥ, Κώστας Σκαρπάρης, απέστειλε νέες επιστολές στους δύο Υπουργούς, στις οποίες επαναλαμβάνει τα πολλά και σοβαρά προβλήματα των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, που χρήζουν άμεσης επίλυσης και ζητά καθορισμό συναντήσεων μέχρι το τέλος του μήνα.
Στην επιστολή προς την Υπουργό Εργασίας, ημερομηνίας 11 Ιουνίου, ο ΓΓ της ΕΚΥΣΥ ζητά άμεση διευθέτηση συνάντησης, αφού και στις πρόσφατες συνεδρίες των Επαρχιακών Επιτροπών της Οργάνωσης, έγινε δέκτης σωρείας παραπόνων και έντονων διαμαρτυριών, κυρίως από χαμηλοσυνταξιούχους.
«Ζητούμε επιτέλους να επιλυθεί το σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάζεται εξαιτίας της πολύ μεγάλης καθυστέρησης στην εξέταση των αιτήσεων τόσο του Ταμείου Κοινωνικών Ασφαλίσεων, όσο και στην εξέταση και διευθέτηση των αιτήσεων που έχουν υποβάλει οι χαμηλοσυνταξιούχοι από το 2018 μέχρι και σήμερα, παρόλες τις υποσχέσεις που λάβαμε από εσάς ότι θα επιλυόταν το πρόβλημα», αναφέρει.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, στα γραφεία της Υπηρεσίας Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας παραμένουν εδώ και μήνες χιλιάδες αιτήσεις, που υποβλήθηκαν κατά το 2020 και κυρίως στο τέλος της χρονιάς χωρίς να εξεταστούν ακόμα, σημειώνοντας πως «το εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα που παρουσιάζεται έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ενδιαφερόμενοι χαμηλοσυνταξιούχοι είναι σχεδόν αδύνατο να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας, ούτε και μπορούν να επισκεφθούν τα γραφεία της, για να προσπαθήσουν να επιλύσουν τα προβλήματα, που παρουσιάζονται ή να ζητήσουν διευκρινήσεις για οτιδήποτε».
Η ΕΚΥΣΥ θεωρεί «εντελώς απαράδεκτη» αυτή τη συμπεριφορά και την «απροθυμία» της Κυβέρνησης να επιλύσει το σοβαρό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί τους ηλικιωμένους τα τελευταία 3-4 χρόνια.
Τέλος, αναφέρει πως θεωρεί «υποχρέωση του κράτους να μεριμνά, ούτως ώστε οι πολίτες να μπορούν να εξυπηρετούνται και μέσω τηλεφώνων, ιδιαίτερα την περίοδο αυτή».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ