Η ΕΚΥΣΥ εκφράζει την ελπίδα ότι το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 για τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας, θα λειτουργήσει με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις κλήσεις και να εξυπηρετεί γενικά τους πολίτες και τους συνταξιούχους.
Εύχεται παράλληλα να μην γίνει «το ίδιο που συνέβαινε με το παγκύπριο τηλέφωνο τηλεξυπηρέτησης 22803030 που δεν απαντούσε ποτέ ή ακόμη και στις λίγες φορές που απαντούσε η απάντηση συνήθως ήταν “η αίτηση σας εξετάζεται”».
Επίσης σε ανακοίνωση της, την Παρασκευή, η ΕΚΥΣΥ τονίζει την ανάγκη να ληφθούν επιτέλους μέτρα και αποφάσεις για την έγκαιρη εξέταση των αιτήσεων για να μην χρειάζεται ο χαμηλοσυνταξιούχος να τηλεφωνά για να ρωτήσει σε ποιο στάδιο ευρίσκεται η εξέταση της αίτησης που υπέβαλε πριν πάρα πολλούς μήνες ή και ακόμη από το 2021-2022 «όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα».