Για τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα, ενημέρωσε τη Δευτέρα τον ανεξάρτητο υποψήφιο για την προεδρία της Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη, η ΟΕΛΜΕΚ.
Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Κεντρικά Γραφεία της ΟΕΛΜΕΚ στη Λευκωσία, ο κ. Χριστοδουλίδης ευχαρίστησε την ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ για αυτή την πολύ εποικοδομητική συζήτηση.
«Οι επαφές αυτής της δεύτερης φάσης της συζήτησης, του διαλόγου με την κοινωνία των πολιτών, με οργανωμένα σύνολα, ξεκινά μαζί σας, όχι τυχαία», είπε. «Είναι ξεκάθαρο και προκύπτει μέσα από το διάλογο που έγινε μέχρι στιγμής ότι η παιδεία είναι υψηλά στα θέματα που απασχολούν την κυπριακή κοινωνία και εξάλλου είναι ένα θέμα, το οποίο επηρεάζει οριζόντια όλα τα θέματα πολιτικής και είναι για αυτό το λόγο που οι επαφές ξεκίνησαν μαζί σας», πρόσθεσε.
Ο κ. Χριστοδουλίδης αφού είπε ότι είχαν μια πολύ εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων, ανέφερε ότι υπάρχουν κοινοί στόχοι και επιδιώξεις.
«Θα πρέπει να γίνει την ίδια στιγμή η αναγκαία ιεράρχηση των προκλήσεων που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, έτσι ώστε να εργαστούμε στη βάση ενός πολύ συγκεκριμένου σχεδιασμού που αφορά και θέματα δομής, αξιολόγησης, θέματα τα οποία απασχολούν και τους μαθητές μας που είναι το ζητούμενο, αν θέλετε. Την ίδια στιγμή πώς μπορεί να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η προσφερόμενη Παιδεία. Θέματα φυσικά που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς και είμαι σίγουρος ότι αυτός ο διάλογος θα συνεχιστεί», συμπλήρωσε.
Ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Κώστας Χατζησάββας σε δηλώσεις του ευχαρίστησε εκ μέρους της οργάνωσης τον κ. Χριστοδουλίδη για το γεγονός ότι ζήτησε να τους δει, να συζητήσουν διάφορα εκπαιδευτικής φύσεως ζητήματα και όχι μόνο.
«Πράγματι η συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά, ήταν πάρα πολύ σημαντική, ήταν εποικοδομητική. Εξηγήσαμε αρκετά προβλήματα σημαντικά που αντιμετωπίζουμε στο εκπαιδευτικό μας ζήτημα, στο δημόσιο σχολείο», είπε. «Θεωρούμε ότι έχει αφουγκραστεί ο κ. Χριστοδουλίδης όλα αυτά τα ζητήματα και ευελπιστούμε στο να τα εντάξει στο πρόγραμμα του με στόχο την επίλυση τους για το καλό του δημόσιου σχολείου, των μαθητών μας, των εκπαιδευτικών και γενικά της κοινωνίας μας», κατέληξε.