Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η ανάρτηση της Ραφαέλας Μιλτιάδου, η οποία υπήρξε πρέσβειρα οδικής ασφάλειας, και καταγγέλει αεροπορική εταιρεία, η οποία δεν την άφησε να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο επειδή δεν είχε συνοδό. Η Ραφαέλα μετά από ένα ατύχημα που είχε το 2019, καθηλώθηκε στο αναπηρικό αμαξίδιο.
Στην ανάρτηση της καταγράφει τα όσα έγιναν, σύμφωνα με την ίδια.
Η απάντηση της εταιρείας
Στην καταγγελία της Ραφαέλας απάντησε η Cyprus Airways, η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως «η Cyprus Airways δηλώνει τις ειλικρινείς απολογίες της για αυτό το τόσο ατυχές περιστατικό που αφορά επιβάτη με μειωμένη κινητικότητα. Η Cyprus Airways, ως ο Σημαιοφόρος Αερομεταφορέας του νησιού μας, δεσμεύεται να μεταφέρει όλους τους επιβάτες στον προορισμό τους, ωστόσο, ως αεροπορική εταιρεία, πρέπει να τηρούμε τους τοπικούς, ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους κανονισμούς (IATA) και να τους ενισχύουμε».
Στην ανακοίνωση προστίθεται πως «είναι απογοητευτικό όταν ορισμένοι από αυτούς τους κανονισμούς δεν γίνονται δεκτοί από τους επιβάτες μας, ενώ πάντα καταβάλλουμε επιπλέον προσπάθεια για να βρούμε λύσεις. Στην περίπτωση αυτή, ο συγκεκριμένος επιβάτης έχει μεταφερθεί με επιτυχία από και προς τον προγραμματισμένο προορισμό του.
Η αεροπορική εταιρεία επεσήμανε, στη συνέχεια ότι ελπίζει «ότι όλοι οι επιβάτες μας να καταλάβουν ότι η συλλογική τους ασφάλεια έρχεται πρώτη. Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη αυτή την υπόθεση και την πρόσφατη δέσμευση προς την Παρ ολυμπιακή Επιτροπή της Κύπρου, ως χορηγοί της, η Cyprus Airways θα επανεξετάσει και θα πραγματοποιήσει πρόσθετες εκτιμήσεις κινδύνου για να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες είναι ασφαλείς και υποστηρίζονται και εξυπηρετούνται με τη μέγιστη προσοχή».