Υπόσκαψη και υποβάθμιση του ρόλου των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων από εκπαιδευτικές παρατάξεις που ανήκουν οργανικά στον ΔΗΣΥ, καταγγέλλουν ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ.
Σε γραπτή τους δήλωση, ο Γενικός Γραμματέας ΟΕΛΜΕΚ Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος και ο Αντιπρόεδρος ΠΟΕΔ Απόστολος Σκουρουπάτης αναφέρονται σε «οργανωμένη προσπάθεια των εκπαιδευτικών παρατάξεων που ανήκουν οργανικά στον ΔΗΣΥ, ΠΑΔΕΔ – Πρωτοπορίας και ΑΛΛΑΓΗΣ, να παρουσιάσουν στην κοινωνία και τον εκπαιδευτικό κόσμο τις συλλογικές επιτυχίες και κατακτήσεις του συνδικαλιστικού κινήματος, ως δικά τους παιδιά, οι οποίες και προήλθαν, δήθεν, μέσα από συναντήσεις, τηλεφωνήματα και παρεμβάσεις τους».
«Το τραγελαφικό της όλης υπόθεσης», προσθέτουν, «είναι το ότι από τη μια τα προβλήματα τα έχει δημιουργήσει ο ίδιος ο πολιτικός χώρος τον οποίο εκπροσωπούν και στον οποίο δήθεν έχουν παρέμβει, π.χ. εξορθολογισμός, εξετάσεις τετραμήνων, αγορά υπηρεσιών στην εκπαίδευση και, από την άλλη, τα προηγούμενα χρόνια ήταν οι καλύτεροι χειροκροτητές και οι πιο πιστοί οπαδοί των εισηγήσεων της κυβέρνησης για επίλυση χρόνιων προβλημάτων των εργαζομένων, π.χ. δημιουργία Ταμείου Προνοίας».
Όπως αναφέρεται, «όλη αυτή η συμπεριφορά τους, με δημοσιοποίηση των συναντήσεων τους είτε με τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ είτε με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, είτε με άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους, προσβάλει τις ίδιες τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις, στις ηγεσίες των οποίων συμμετέχουν, ενώ υποβαθμίζει και υποσκάπτει τον συλλογικό αγώνα που έχει δοθεί και αποτελεί την μεγαλύτερη κοροϊδία προς τον εκπαιδευτικό κόσμο».
«Δεν είναι λίγες οι φορές μάλιστα, που η ίδια τους η στάση στα σώματα των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων έχει εμποδίσει τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις να διεκδικήσουν δυναμικά τα αιτήματά τους», προστίθεται στη γραπτή δήλωση.
Καταλήγοντας κάνουν λόγο για κυβερνητικό συνδικαλισμό που απειλεί το δημόσιο σχολείο και καλούν τον εκπαιδευτικό κόσμο όπως απομονώσει τέτοιου είδους συμπεριφορές και όπως συλλογικά και ενωμένα σταθεί δίπλα από τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις, για να δημιουργηθεί η απαραίτητη ασπίδα προστασίας για το δημόσιο σχολείο.