Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

11.8 C
Nicosia
Τρίτη 8 Απριλίου 2025 | 8:45

Νέα απάτη – Επιτήδειοι κάνουν τους τραπεζικούς και πάνε στα σπίτια ζητώντας στοιχεία λογαριασμών πολιτών

Για νέα απάτη με επιτήδειους να επισκέπτονται τα σπίτια πολιτών, προσποιούμενοι εργαζόμενους σε τράπεζες και προφασιζόμενοι επικαιροποίηση στοιχείων λογαριασμών, με σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά δεδομένα πρόσβασης τραπεζικών λογαριασμών, προειδοποιεί ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή του, τα περιστατικά έχουν καταγραφεί, έπειτα από σχετικές καταγγελίες ηλικιωμένων ατόμων, τα οποία δεν έπεσαν θύματα της απάτης διότι υποψιάστηκαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και δεν προχώρησαν σε πλήρη αποκάλυψη των στοιχείων που τους ζητήθηκαν.

Ο Σύνδεσμος Τραπεζών Κύπρου σημειώνει ότι οι τράπεζες, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, επικοινωνούν με τους πελάτες τους για επικαιροποίηση στοιχείων αποκλειστικά μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας. Τα εν λόγω κανάλια είναι η έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία, η τηλεφωνική επικοινωνία και η διά ζώσης εξυπηρέτηση και επικαιροποίηση στοιχείων στα τραπεζικά υποκαταστήματα. Οι τράπεζες δεν πραγματοποιούν επισκέψεις σε οικίες πολιτών για επικαιροποίηση στοιχείων.

Σημειώνει επίσης, ότι τα στοιχεία των λογαριασμών, τα συνθηματικά πρόσβασης και τα PIN για τις κάρτες δεν ζητούνται κατά τη διαδικασία επικαιροποίησης στοιχείων. Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών ζητούνται μόνο σε συγκεκριμένες περιστάσεις και με δύο βήματα επιβεβαίωσης κατά την πρόσβαση στον λογαριασμό ή κατά τη διεκπεραίωση συναλλαγών. Ποτέ με φυσική παρουσία και μάλιστα εκτός τράπεζας.

Γι’ αυτό, καλεί το κοινό να είναι σε εγρήγορση και υποψιασμένο και να μην προχωρεί στην παροχή στοιχείων λογαριασμών σε αντίστοιχη κατάσταση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Press Room

Μείνετε ενημερωμένοι με τo newsletter μας!