Ο Πρόεδρος του Κόμματος της Αναγέννησης (ΚΑ) και «υπουργός συγκοινωνιών», Ερχάν Αρικλί, τοποθετήθηκε για το ενδεχόμενο της αλλαγής της τροχαίας κίνησης στην δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών και την «Κίμπρις», στο πλαίσιο της εισαγωγής στα κατεχόμενα οχημάτων με το τιμόνι στα αριστερά, αυτή την περίοδο στα κατεχόμενα διεξάγεται μια επιστημονική μελέτη σε σχέση με το πώς θα επηρεάσει την ασφάλεια στους δρόμους η ελεύθερη εισαγωγή οχημάτων με το τιμόνι στα αριστερά.
Τον επόμενο μήνα, οι Πρόεδροι των τριών κομμάτων του «κυβερνητικού συνασπισμού» θα μεταβούν στις εγκαταστάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας TOGG, που κατασκευάζει το πρώτο τουρκικό όχημα, και θα προτείνουν στους εκεί αξιωματούχους την κατασκευή οχημάτων με το τιμόνι στα δεξιά.
Ο κ. Αρικλί, σημειώνοντας ότι αποδίδουν μεγάλη σημασία στο «GÜNSEL», το πρώτο εγχώριο όχημα που κατασκευάζεται στα κατεχόμενα, ανέφερε ότι οι εξαγωγές του καθεστώτος αυτή την στιγμή ανέρχονται στα 100 εκατομμύρια δολάρια, ενώ ο στόχος της GÜNSEL είναι εξαγωγές της τάξης του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Στα πλαίσια των δηλώσεων του ο κ. Αρικλί αναφέρθηκε και στο σχέδιο ηλεκτρικής διασύνδεσης κατεχομένων-Τουρκίας προσθέτοντας ότι «συνεχίζονται οι συζητήσεις ανάμεσα στον πρωθυπουργό και την ιδιωτική εταιρεία AKSA».
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο «πρωθυπουργός», Ουνάλ Ουστέλ, «έθεσε επί τάπητος ως εκ των ων ουκ άνευ το θέμα της μεταφοράς ηλεκτρισμού. Ο κ. Αρίκλι πρόσθεσε τα εξής: «Αυτό το έργο είναι αρκετά δαπανηρό. Το κόστος του είναι περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια. Όμως, μετά το στήσιμο του διασυνδεδεμένου συστήματος θα γίνεται λόγος για εντελώς νέες δυνατότητες για την χώρα μας από την άποψη ειδικά της ηλιακής ενέργειας. Αφότου διασφαλίσουμε την ασφάλεια της προσφοράς και ανανεώσουμε τις υφιστάμενες γραμμές μεταφοράς, θα μπορούμε να δώσουμε άδεια για τοποθέτηση ηλιακών πάνελ δυναμικότητας 2000-2500 μεγαβάτ σε αχρησιμοποίητες πεδιάδες. Και ύστερα θα μπορούμε να χρησιμοποιούμε όσο χρειαζόμαστε και να πουλούμε το υπόλοιπο στην Τουρκία μέσω του καλωδίου».